www.khabarrazmavar.ir

لیگ جهانی کاراته- اتریش

شناسه خبر : ۰۸:۴۵ 1397/12/11

صالح اباذری به دیدار نهایی صعود کرد/ حذف گنج زاده و عباسعلی

روز نخست از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در اتریش با صعود یک نماینده ایران به دیدار نهایی و حذف دو سنگین وزن تیم های مردان و بانوان ایران همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، این دوره از مسابقات روز گذشته با حضور ۲۰۵۷ کاراته کا از ۹۹ کشور جهان در «سالزبورگ» اتریش آغاز شد که در پایان صالح اباذری با شکست همه رقبای خود به دیدار نهایی وزن ۸۴+ کیلوگرم راه یافت.

وی با برتری مقابل «فیلیپه ریس» از پرتغال، «سلیمبندیاب» از فرانسه، «آندره گرنویچ» از بلاروس، «اسیلی آنتوخی» از روسیه و «دارنل لاردی» از هلند راهی مبارزه پایانی شد تا عصر یکشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف «آسیمان قربانلی» از  آذربایجان رود.

در همین وزن سامان حیدری به دیدار رده بندی رسید و روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف جاناتان هورنه آلمانی می رود. سجاد گنج زاده دیگر کاراته کای ایرانی حاضر در وزن ۸۴+ کیلوگرم بعد از برتری مقابل «ماکسیم شوکوف» از روسیه، «محمد البحری» از مراکش و «آیبول شادیکانوف» از قرقیزستان، نتیجه را به «دارنل لاردی» از هلند واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن ۶۰- کیلوگرم مجید حسن نیا در اولین دیدار مقابل «سوییهی تویاما» از ژاپن ۵ بر ۴ مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت. در وزن ۶۸+کیلوگرم، حمیده عباسعلی در مبارزه اول مقابل «آلیشیا کوپولا» از ایتالیا ۲ بر یک باخت و حذف شد.

در کاتای انفرادی هم ابوالفضل شهرجردی، مهسا افسانه و فاطمه صادقی توفیقی در کسب مدال نداشتند.

امروز شنبه ۱۱ اسفندماه در دومین روز مسابقات، کاراته کاها در اوزان ۵۰-، ۵۵-، ۶۱-، ۶۸- کیلوگرم بانوان و اوزان ۶۷-، ۷۵- و ۸۴- کیلوگرم مردان به روی تاتامی روند.

آخرین اخبار