www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۳۴ 1394/10/28

صافی: جام ایران زمین ،پایدارترین تورنمنت بین المللی کاراته در ایران است

مسئول برگزاری مسابقات جام ایران زمین گفت: اینکه قهرمانان ما با کمترین هزینه شرایط تجربه یک مسابقه بین المللی را هرساله در داخل کشور بدست می آورند باعث خوشحالی است. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، یازدهمین دوره مسابقات بین المللی جام ایران زمین آقایان روزهای جمعه 2 و شنبه 3 بهمن ماه جاری در […]

مسئول برگزاری مسابقات جام ایران زمین گفت: اینکه قهرمانان ما با کمترین هزینه شرایط تجربه یک مسابقه بین المللی را هرساله در داخل کشور بدست می آورند باعث خوشحالی است.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، یازدهمین دوره مسابقات بین المللی جام ایران زمین آقایان روزهای جمعه 2 و شنبه 3 بهمن ماه جاری در ورزشگاه شهید افراسیابی تهران برگزار می گردد.

رئیس سبک شوتوکان WSKF ایران در خصوص این تورنمنت بین المللی گفت: از بعد از انقلاب اسلامی این یکی از مرتب ترین مسابقات است که در ایران در یازده سال گذشته برگزار شده است.

وی در ادامه گفت: در حال آماده سازی برگزاری جام یازدهم با کمک فدراسیون کاراته و سایر ارگان ها هستیم. این جام به لحاظ حضور تیم های خارجی اهمیت زیادی برای ما دارد.

صافی گفت: تا امروز حضور تیم های هنگ کنگ،کره جنوبی ،گرجستان، ارمنستان ،عراق و افغانستان قطعی شده است و تیم های ترکیه ،آذربایجان و پاکستان نیز ابراز تمایل برای شرکت در این مسابقات کرده اند.

بنیانگذار شوتوکان ایران درخصوص تیم های قطعی شده اضهار داشت: عراق با دو تیم کامل از مرکز عراق و کردستان و تیم هنگ کنگ با 7ورزشکار که قهرمانی آسیا ،بازیهای آسیایی و شرق آسیا را دارند شرکت می کنند. همچنین گرجستان با دو گروه یکی از تفلیس و یکی اعضای شوتوکان جهانی و ارمنستان نیز با یک تیم متشکل از اعضای شوتوکان جهانی وارد ایران می شوند.

وی در خصوص نحوه انتخاب ورزشکاران داخلی افزود: با اعضای تیم ایران را به دو روش انتخاب کردیم .یکی نفرات اول تا سوم مسابقات کشوری امسال که گروه آقایان در همدان و خانم ها در اصفهان برگزار شده بود انتخاب شدند و گروه دوم هم با نظر نمایندگان ما در استان ها انتخاب می شود که از هر استان 4 شوتوکان آقا و 4 شوتوکان کار خانم به ما در بخش سهمیه آزاد معرفی کردند.

صافی در خصوص اسپانسر های این جام اظهار کرد: ما در ده دور گذشته حمایت های فدراسیون کاراته و دانشگاه آزاد اسلامی را داشته ایم و در این دوره نیز فدراسیون در بخش اداری و بین المللی ما را یاری کرده و دانشگاه آزاد نیز به رسم هر سال از ما حمایت کرده است ، در خصوص مسایل مالی نیز ما قول های مساعدی از بانک گردشگری و بیمه پارسیان گرفته ایم.

مسئول برگزاری جام ایران زمین در خصوص تفاوت جام یازدهم با دوره های قبل افزود: ما با تکیه برتجربه مسابقات جهانی آلمان که در آن مسابقاتی در بخش معلولین، ناشنوایان و نابینایان برگزار شد در دور دهم این کار را به صورت نمایشی برگزار کردیم اما در این دوره ، رقابت هایی برای این گروه ها برگزار می شود و به برندگان مدال و حکم قهرمانی اعطا می گردد.

صافی در باره شانس قهرمانی ورزشکاران ایرانی گفت: ما در ایران ورزشکاران مستعدی داریم و با توجه به این که میزبان هستیم شانسمان زیاد است اما نباید حضور ورزشکاران هنگ کنگ با آن همه افتخار و قدرت تیم های گرجستان ، ارمنستان و ترکیه را نادیده بگیریم. حضور این ورزشکاران هم رقابت ها را جذاب می کند و هم کار را برای ما سخت.

دبیر برگزاری جام ایران زمین درباره صحت این موضوع که به سه تیم پیشنهاد داده اند تا هزینه سفر آنها را برای شرکت در این مسابقات بپردازند گفت: بله ما به سه کشور ترکیه،آذربایجان و قزاقستان این پیشنهاد را داده ایم اما تنها دلیل طرح این پیشنهاد وجود شوتوکان کاران مطرح بین المللی در تیم این سه کشور است. ورزشکاران آنها صاحب عنوان هایی در مسابقات جهانی و جام های اروپایی و آسیایی هستند که ما به شرط حضور 3 آقا و 2خانم در این تیم ها این هزینه را می پردازیم. البته بدلیل مصادف شدن جام ایران زمین با مسابقات کاپ فرانسه/ پاریس این تصمیم گیری برای این تیم ها سخت است، این ورزشکاران را به جای فرانسه به ایران اعزام کنند.

بنیانگذار و رئیس سبک شوتوکان wskf ایران افزود: جادارد از سرپرست فدراسیون جودو آقای دکتر بخشی و آقای علمی در خصوص هماهنگی جهت ورزشگاه افراسیابی و همچنین سازمان لیگ برای برنامه ریزی مناسب جهت عدم تداخل مسابقات لیگ و جام یازدهم کمال تشکر را دارم.

احمد صافی در پایان گفت: ما از خانواده بزرگ کاراته دعوت می کنیم در این رویداد بین المللی شرکت کنند و مشوق ما و ورزشکاران میهن مان باشند و امیدوارم بیتوانیم میزبانی در شان نام ایران را همچون هرساله به جا بی آوریم.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید