www.khabarrazmavar.ir

لیگ برتر ووشو؛

شناسه خبر : ۱۶:۴۹ 1397/09/13

شکست مدافع عنوان قهرمانی برابر پاس ناجا

پاس ناجا در مهمترین دیدار از رقابت‌های لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور برابر پارس جنوبی مدافع عنوان قهرمانی به پیروزی دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، از هفته های پنجم و ششم این دوره از مسابقات، امروز سه شنبه ۶ دیدار در آکادمی ووشو برگزار شد که در حساسترین دیدار، پارس جنوبی مدافع عنوان قهرمانی به مصاف تیم پاس ناجا رفت که این نبرد تماشایی با برتری ۸ بر ۶ پاس همراه شد.

در بخش تالو، پارس جنوبی با حساب ۳ بر ۲ از پاس پیش افتاد، اما در مبارزات ساندا شرایط تغییر کرد. شاگردان حمیدرضا منصوریان در ساندا عملکرد بسیار بهتری نسبت به حریف داشتند و ۶ بر ۳ برنده شدند تا پاس ناجا این دیدار حساس را در مجموع با پیروزی ۸ بر ۶ به اتمام رسانده و جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم تر کند.

 پارس جنوبی در حالی بازنده این مبارزه را ترک کرد که محسن محمدسیفی که به تازگی زانوی خود را به تیغ جراحان سپرده است و معین تقوی دو ملی پوش خود را در اختیار نداشت.

 پاس ناجا در دیگر دیدار خود با حساب ۱۱ بر ۳ باشگاه مقاومت را مغلوب کرد تا با ۱۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. پارس جنوبی نیز بعد از این شکست، هیات ووشو هرمزگان را از پیش رو برداشت و با ۱۲ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی نیز با کسب ۲ پیروزی برابر مقاومت و هیات البرز در دیدارهای امروز، ۹ امتیازی  شد و در جایگاه سوم قرار گرفت. در آخرین بازی هم هیات البرز ۵ بر ۴ شهدای زینبیه را شکست داد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.