www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۴۵ 1395/10/11

شکست اسطوره و تداوم قدرت نمایی گاربرانت در UFC 207

مسابقات UFC 207 بامداد امروز در سالن T-Mobile Arena لاس وگاس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، نزدیک شاهد این رویداد بزرگ بودند و قطعاً منتظر هنرنمایی دوباره روندا رازی بزرگترین ستاره بانوی UFC بودند.

مسابقات در دو فایت کارت مقدماتی و یک بخش مبارزات اصلی برگزار شد.در اولین مبارزه شب در دسته ولترویت الکس اولیویرا و تیم مینز به مصاف یکدیگر رفتند که این مبارزه به دلیل استفاده از ضربه خطای زانو بدون نتیجه ماند و هیچ برنده ای نداشت.
نیکو پرایس با سابمیشن در راند نخست برندون تاچ را از پیش رو برداشت.
در مصاف بعدی الکس گارسیا با ناک اوت (ضربات مشت) در راند اول بر مایک پایل غلبه کرد.
در مبارزه میان وزن آنتونیو کارلوس جونیور پس از سه راند مبارزه سخت با رای متحد داوران مَروین وِتوری را از پیش رو برداشت.
در مبارزه بعد نیل مَگنی بعد از سه راند مبارزه موفق شد جانی هِندریکس را شکست دهد.

اما نتیجه مبارزات اصلی این رویداد هم بدین شرح است:

در مبارزه اول رِی بورگ با امتیاز و رای متحد داوران از سد لوئیس اسمولکا عبور کرد.
در مبارزه ولترویت دونگ هیون کیم با امتیاز نزدیک توانست طارق صفی الدین را شکست دهد.
در مبارزه خروس وزن تی جِی دیلاشاو با امتیاز و رای متحد داوران بر جان لینِکِر پیروز شد.
در مبارزه قهرمانی دسته خروس وزن هم کودی گاربرانت مدافع عنوان قهرمانی پس از پنج راند مبارزه سخت بر دومینیک کروز پیروز شد تا همچنان قهرمان این دسته وزنی باقی بماند.

اما در آخرینو مهمترین مبارزه این رویداد اسطوره بانوان UFC روندا رازی به مصاف آماندا نونس قهرمان کنونی دسته خروس وزن بانوان رفت. بسیاری منتظر بازگشت شکوهمندانه و قدرمندانه او در برابر ماده شیر برزیلی بودند.زنگ شروع مبارزه که به صدا در آمد همگان شاهد یک نکته مشهود و واضح بودند و آن نبود اعتماد به نفس کامل در چهره رازی بودند و در طرف مقابل عکس این موضوع را شاهد بودیم.مبارزه جوری پیش رفت که باید به طور قاطع بگویم تقریباً هیچ چیز از روندا ندیدیم همه چیز در یک کلمه خلاصه بود!آماندا.آماندا نونس با ضربات مرگبار چپ و راست خود رازی را گرفتار کرد و روندا در برابر این حملات دفاع خوبی نداشت و با دخالت داور و ناک اوت فنی کار به پایان رسید.آماندا نونس برای نخستین بار از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد و با بالا و پایین پریدن در درون قفس جشن و پایکوبی کرد.اما چهره روندا بسیار مغموم و تاثیرگذار بود.آیا این آخرین مبارزه روندا بود؟آیا او تصمیم به بازنشستگی خواهد گرفت؟تنها خود او می داند و باید منتظر ماند و سرنوشت او را دید.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید