www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۳۶ 1396/06/17

شوک بزرگ برای موش بزرگ پیش از UFC 215

ری بورگ در آخرین لحظات کنار کشید تا رویای جانسون به تعویق افتد!

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مسابقات UFC 215 بامداد یکشنبه ۱۹ شهریور به وقت کشورمان (شنبه شب ۹ سپتامبر ۲۰۱۷) در سالن “Rogers Place” ادمونتون کانادا برگزار خواهد شد. تیتر اصلی این رویداد مبارزه عنوان قهرمانی دسته مگس وزن بین “دمیتریوس جانسون” و مدعی قهرمانی “رِی بورگ” بود، این مبارزه حساسیتی دو چندان برای موش بزرگ داشت زیرا از یک سو این مبارزه بر سر عنوان قهرمانی بود و از سوی دیگر جانسون با پیروزی در این مبارزه رکورددار بیشترین دفاع از عنوان قهرمانی در UFC را به نام خود ثبت می کرد و به عدد ۱۱ می رسید و اندرسون سیلوا عنکبوت برزیلی را پشت سر می گذاشت هر چند با خبری شوکه کننده مطلع شدیم ری بورگ به دلیل بیماری و به توصیه پزشکان از حضور در این مبارزه منع شد و این مبارزه رسماً لغو گردید.

در دیگر مبارزه مهم که مبارزه عنوان قهرمانی دسته خروس وزن بانوان است “آماندا نونس” قهرمان حال حاضر این دسته نبردی جانانه با “والنتینا شفچنکو” قهرمان چندین دوره موآی تای جهان خواهد داشت. این دو فایتر پیش از این یکبار در مارس ۲۰۱۶ و در مسابقات UFC 196 با هم مصاف داشتند که حاصل آن مبارزه پیروزی ماده شیر برزیلی با امتیاز بود، البته مبارزه دوم بین نونس و شفچنکو قرار بود پیشتر در UFC 213 برگزار شود که به دلیل بیماری نونس این مبارزه لغو و به UFC 215 منتقل شد.
در مسابقات UFC 215 می بایست شاهد مبارزه جونیور دوس سانتوس قهرمان سابق سنگین وزن و فرانسیس اِنگانو می بودیم ولی به دلیل مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ دوس سانتوس توسط آژانس ضد دوپینگ ایالات متحده نام او از فایت کارت مسابقات کنار گذاشته شد و به دنبال آن چون جایگزین مناسبی برای وی پیدا نشد نام انگانو نیز از لیست مسابقات خط خورد.

فهرست کامل مبارزات UFC 215 بدین شرح است:

مبارزات مقدماتی شماره یک:
سبک وزن: کایان جانسون با آدریانو مارتینز
سنگین وزن: لوئیس هنریکه با آرجان بولار
سبک وزن: میچ کلارک با الکس وایت

مبارزات قدماتی شماره دو:

پر وزن: گاوین تاکر با ریک گِلِن
خروس وزن بانوان: سارا موراس با اشلی اِوانز اسمیت
مگس وزن: هِنری سجودو با ویلسون رِیس
خروس وزن بانوان: سارا مَکمَن با کِتلِن ویرا

مبارزات اصلی:
پر وزن: جِرِمی استفنس با گیلبرت مِلِندِز
نیمه سنگین وزن: ایلیر لطیفی با تایسون پدرو
ولترویت: نیل مَگنی با رافائل دوس آنجوس
مبارزه عنوان قهرمانی خروس وزن بانوان: آماندا نونس با والنتینا شفچنکو
مبارزه عنوان قهرمانی مگس وزن: دمیتریوس جانسون با رِی بورگ (کنسل شد)

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار