www.khabarrazmavar.ir

شور و حال المپیک در ورزش بیشتر شده /

شناسه خبر : ۲۱:۳۴ 1395/04/04

هادی ساعی: امیدوارم اخبار خوب این روزها در المپیک هم شنیده شود

دارنده سه مدال بازی های المپیک در رشته تکواندو با تاکید بر اینکه این روزها خبرهای خوب و امیدبخشی از اردوی ورزشکاران المپیکی شنیده می شود، گفت: امیدوارم این اخبار در المپیک هم به گوش برسد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، هادی ساعی در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به شرایط ورزشی کشور […]

دارنده سه مدال بازی های المپیک در رشته تکواندو با تاکید بر اینکه این روزها خبرهای خوب و امیدبخشی از اردوی ورزشکاران المپیکی شنیده می شود، گفت: امیدوارم این اخبار در المپیک هم به گوش برسد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، هادی ساعی در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به شرایط ورزشی کشور در آستانه برگزاری سی و یکمین دوره بازی های المپیک، گفت: شرایط ورزش به نسبت پیش از ایام عید که اصلا حال و هوای المپیکی نداشت خیلی بهتر شده است. هر چه بیشتر به المپیک نزدیک تر می شویم شور و حال این رویداد را در ورزش کشورمان بیشتر حس می کنیم.

وی ادامه داد: البته نیاز است این شرایط المپیکی پررنگ تر شده و جایگاه آن در ورزش کشور بیشتر از این تقویت شود. برای این منظور باید ورزشکاران از همه جهات تحت پوشش قرار بگیرند و همزمان امکانات و تجهیزات لازم همراه با توجه به مسائل روحی و روانی برای آنها مهیا شود.

نماینده تکواندوی ایران در سه دوره بازی های المپیک ۲۰۰۰ سیدنی، ۲۰۰۴ یونان و ۲۰۰۸ چین خاطرنشان کرد: لازم است که در یک ورزشکار المپیکی آمادگی جسمانی، تکنیکی و فنی همراه با آمادگی روحی و روانی رشد داده شود، نه اینکه این مقوله ها را جدای از هم در نظر بگیریم. رسیدن به نتیجه لازم در این زمینه هم مستلزم آن است که مسئولان و ورزشکاران ارتباط بیشتر و بهتری با افرادی که می توانند به خصوص به لحاظ روانی کمک حالشان باشد، داشته باشند.

ساعی در ادامه این گفتگو در مورد پیش بینی که از عملکرد کاروان ایران در المپیک ریو دارد، گفت: به هر حال این روزها اخبار خوبی از اردوی ورزشکاران و تیم های المپیکی در رشته های مختلف می شنویم. امیدوارم این اخبار در المپیک هم شنیده شود و ورزشکاران بتوانند در این رویداد به گونه ای عمل کنند که نتیجه آن بازتاب دوباره چنین اخباری باشد.

دارنده چندین مدال جهانی و المپیک در رشته تکواندو تصریح کرد: البته طبیعی است که در جریان المپیک به خاطر استرس و فشار بالا کار ورزشکاران و تیم ها سخت می شود؛ بنابراین هر ورزشکار و تیمی که بتواند از دو فاکتور استرس و فشار روانی دورتر شود قطعا فاصله خود را با نتایج بهتر، نزدیک تر خواهد کرد.

هادی ساعی که قرار بود ناظر ملی المپیک در فدراسیون تکواندو با این دو نهاد همکاری داشته باشد، گفت: البته ظاهرا قرار نبود چنین اتفاقی بیافتد و در نهایت این مسئولیت علیرغم تصمیم اولیه ای که گرفته شد، به من داده نشد. با این حال تا حد زیادی در جریان وضعیت چهار تکواندوکار المپیکی کشورمان هستم. سه نماینده ما در بخش مردان آمادگی خیلی خوبی دارند و شانس مسلم کسب مدال هستند. کیمیا علیزاده هم اگر به خودباوری لازم برسد طوری که بتواند توانایی هایش را اجرایی کند قطعا می تواند صاحب مدال شود.

تکواندکار پیشین تیم ملی ایران تاکید کرد: من به عنوان ناظر کمیته ملی المپیک در فدراسیون تکواندو انتخاب نشدم چون ظاهرا به صلاح  نبود! این نقطه ضعف کمیته ملی المپیک است که اجازه می دهد ناظران فدراسیون ها توسط روسای آنها انتخاب شوند. موضوعی که باعث شد به رغم انتخاب من توسط کمیته به عنوان ناظر فدراسیون تکواندو در نهایت فرد دیگری مسئولیت این کار را بر عهده بگیرد چون رئیس فدراسیون اینگونه می خواست.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید