www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۱۶ 1394/05/07

شاهمحمدی: در کاراته ایران هیچ گونه تبعیض جنسیتی وجود ندارد

عشرت شاهمحمدی نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته در آستانه مسابقات انتخابی کاتا بانوان و در آغاز نهمین اردو کومیته برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: شرایط تیم ملی بانوان کاراته در این دوره از مسابقات تفاوت های بسیاری با رقابتهای امارات دارد ،در این دوره ژاپن میزبان است و قطعا با بهترین های خود […]

عشرت شاهمحمدی نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته در آستانه مسابقات انتخابی کاتا بانوان و در آغاز نهمین اردو کومیته برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: شرایط تیم ملی بانوان کاراته در این دوره از مسابقات تفاوت های بسیاری با رقابتهای امارات دارد ،در این دوره ژاپن میزبان است و قطعا با بهترین های خود در مسابقات حاضر می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ،16مرداد ماه مسابقات انتخابی کاتا بانوان در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می شود. به گفته فدراسیون، کاتاروها مانند کومیته نیازی به انتخابی زودتر و برگزاری اردوهای خاص ندارند چرا که  در کاتا چه بصورت انفرادی و چه تیمی کاتارو با همان مربی که همیشه تمرین داشته اعزام می شود و نیاز به آنالیز جدید و شناخت مربی از تیم و بلعکس آن نیست.

شامحمدی به خبرنگار رزم نیوز گفت: این که این مسابقات تنها در چند هفته باقی مانده به شروع رقابت ها برگزار می شود به خواست خود تیم کاتا بانوان بوده که به دلیل مصادف شدن با ماه مبارک رمضان درخواست تغییر در زمان تاریخ مسابقات مرحله دوم انتخابی را داشتند.

نایب رییس تیم کاراته بانوان در ادامه اظهارکرد: خوشبختانه تیم ملی کومیته بانوان ما با حضور سرمربی که شایستگی های خود را سالها در مربیگری بخصوص در بازی های اینچئون نشان داده در شرایط ایده آلی بسر می برد. ایشان در تمام سفرهایی که ما از سال 89 تا 90 مجوز گرفتیم شرکت داشتند و شناخت کافی هم از تیم کشورمان و هم از حریفان آسیایی دارد.

شاهمحمدی درباره محل برگزاری اردوهای بانوان گفت: ما تا امروز 9 اردو در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان  تهران برگزار کردیم که دلیل آن هم تمایل خود اعضاء تیم  به برگزاری اردوها در پایتخت بوده است و به هیچ وجه بحث تبعیض جنسیتی نبوده است. ما حتی باید از تیم ملی آقایان تشکر کنیم که سختی برگزاری اردو در خارج مرکز را برای ایجاد زمان و فضای بیشتر برای تیم ملی بانوان پذیرفتند.

وی گفت: البته تا زمان اعزام تیم به ژاپن ما سه اردو دیگر هم پیش رو داریم ،اردو اول از 10تا 19 مرداد بدلیل نزدیکی شرایط آب و هوایی استان مازندران با آب و هوای شرجی ژاپن، در این استان برگزار می شود.اردو دوم 20تا 24 مرداد و اردو آخر29مرداد تا 3 شهریور در تهران برگزار می شود که جمعا تیم ملی کمیته 12 اردو را تاروز اعزام تجربه خواهد کرد.

شاهمحمدی در ادامه بیان کرد: ما تمام تلاشهای خود را برای برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های خارجی در داخل و همچنین خارج انجام دادیم اما متاسفانه بدلیل کمبود زمان موفق به اجرای این برنامه نشدیم. البته حضور تیم کشورمان در سه رویداد مهم اینچئون، مسابقات جهانی دانشجویان و مسابقات جهانی آلمان و قابلیت های بالای تیم، مارا به کسب مدال و بالارفتن رنکینگ تیم ملی کاراته بانوان در جهان بسیار امیدوار کرده است.

وی در پایان در خصوص نگرانی از دیر برگزار شدن مسابقات انتخابی کاتا و عدم دریافت ویزا گفت: ما قطعا ویزا می گریم و دلیلی برای عدم کسب ویزا وجود ندارد ضمن اینکه هنوز به طور رسمی از سوی سفارت ژاپن برای ارائه مدارک کلیه اعضاء چه کومیته و چه کاتا دعوت نشده ایم.

انتهای پیام

Water 1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید