www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۱۳ 1394/04/13

سیاست های متناقض فدراسیون بوکس؛ ترافیک بوکسور در اردوی تیم ملی/ دور هم انتخابی برگزار می‌کنیم!

با وجود اینکه فدراسیون بوکس همیشه از مشکلات مالی گلایه می کند دعوت از ۲۴ بوکسور به تیم ملی که قرار است ظرف چند روز حدود نیمی از آنها خط بخورند کمی عجیب است. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سرمربی خارجی تیم ملی بوکس که این روزها با خانواده اش در ایران به سر […]

با وجود اینکه فدراسیون بوکس همیشه از مشکلات مالی گلایه می کند دعوت از ۲۴ بوکسور به تیم ملی که قرار است ظرف چند روز حدود نیمی از آنها خط بخورند کمی عجیب است.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سرمربی خارجی تیم ملی بوکس که این روزها با خانواده اش در ایران به سر می برد ۲۴ بوکسور را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است. بوکسورهایی که قرار است حدود نیمی از آنها چند روز دیگر به اوکراین بروند و در اردویی مشترک خود را برای رقابتهای قهرمانی آسیا آماده کنند.

دعوت از این تعداد بوکسور برای فدراسیونی که از بدو تاسیس تا به امروز با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده کمی عجیب است و به نظر می رسد وینکوف هم تحت تاثیر صاحب نظران پرتعداد فدراسیون قرار گرفته است. این در حالی است که برخی از مهره های نام آشنای بوکس هنوز به تیم دعوت نشده اند!

به نظر می رسد تنها راهکار فدراسیون بوکس در تعطیلی سه ساله لیگ، برگزاری رقابتهای انتخابی است. مسابقاتی که اغلب نتیجه آن از قبل پیش بینی می شود. شاید برای همین باشد که مهره های سرشناس بوکس اغلب در رقابتهای انتخابی و قهرمانی کشور غایب هستند.

بهتر بود فدراسیون بی پول بوکس در فاصله دو ماه مانده به رقابتهای قهرمانی آسیا تمرکز خود را روی تعداد کمی از بوکسورها می گذاشت البته پس از برگزاری رقابتهای انتخابی خودبخود همین اتفاق می افتد و ترکیب بوکسورهای اعزامی به مسابقات اغلب تکراری است.

قرار است رقابتهای انتخابی تیم ملی بوکس به خصوص در ۴ وزن ۴۹–۵۶-۶۹ و ۸۱ کیلوگرم ترکیب بوکسورهای اعزامی به اوکراین را مشخص کند. اردوی مشترک اوکراین ۱۹ تیر تا ۴ مرداد به طول می انجامد .

ملی پوشان ایران خود را برای رقابتهای قهرمانی آسیا که ۱۴ تا ۲۷ شهریور در قطر برگزار می شود آماده می کنند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.