www.khabarrazmavar.ir

پایان پانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا

شناسه خبر : ۱۲:۵۶ 1395/09/07

سکوی قهرمانی آسیا پرید/ پایان کار با کسب 25 مدال

تیم ملی کاراته ایران در پایان پانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا عنوان قهرمانی دوره قبل را از دست داد و روی سکوی دوم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در ادامه سومین و آخرین روز از پانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا که از روز جمعه پنجم آذرماه با حضور بیش از 400 کاراته‌کا از 24 کشور به میزبانی اندونزی در شهر ماساکار پیگیری شد که پسران زیر 21 سال کشورمان امروز آخرین نمایندگان ایران در تاتامی اندونزی  بودند که سرانجام با کسب 3 مدال طلا و 2 برنز به کار خود در اندونزی پایان دادند.

در این دوره از رقابت‌ها، کاراته کاهای پسران در مجموع(نوجوانان، جوانان و امید‌ها) با کسب 6 مدال طلا، 4 نقره و 15برنز به کار خود پایان دادند. این در حالی است که دوره گذشته پسران کاراته‌کا در مسابقات آسیایی مالزی، با کسب 13 مدال طلا، 5 نقره و 6 برنز قهرمان بلامنازع آسیا شده بودند. تیم کاراته پسران در این دوره از مسابقات سکوی قهرمانی را از دست داد و روی سکوی دوم قرار گرفت.

نتایج تیم ملی امید پسران به شرح زیر است:

وزن 55- کیلوگرم زیر 21 سال علی مسکینی برنز

 وزن 60- کیلوگرم زیر 21 سال امیر رضا میرزایی حذف

 وزن 67- کیلوگرم زیر 21 سال رضا عنایتی طلا

 وزن 75- کیلوگرم زیر 21 سال آرش علی نژاد طلا

 وزن 84- کیلوگرم زیر 21 سال محمد رضا گیلان نژاد طلا

 وزن 84+ کیلوگرم زیر 21 سال مهدی قراری زاده برنز

*اسامی نفرات مدال آور در مسابقات قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

رضا عنایتی، زهره برزگر، آرش علی نژاد، محمدرضا گیلان پور، مبینا حیدری و نوید محمدی 6 مدال طلا و زهرا برزگر، فاطمه صادقی، لیلا برجعلی و آتوسا رضایی چهار مدال نقره برای تیم اعزامی کشورمان کسب کردند.

در کاتای تیمی مردان و دختران، مجید نیکوهمت، حمیدرضا نجاتی، مجتبی محمدی، مهدی قراری زاده، یگانه شهپری، شقایق واحدی، حسین صالحی پور، مرتضی نعمتی، مهرداد مستحسن، سارا بهمن یار، امیررضا میرزایی، علی مسکینی، ملیکا احدی و بهنوش نجفی موفق به کسب 16 مدال برنز شدند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید