www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۳:۵۵ 1394/12/03

سوپر لیگ کاراته؛ چهار تیم برای صعود تلاش می کنند/ تقابل نفت و پیام نور برای صعود

هفته پایانی از دور مقدماتی رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور فردا سه شنبه برای تعیین چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، هفته سوم از دور برگشت این رقابتها در حالی به میزبانی سالن غدیر تهران برگزار خواهد شد که تیم های دانشگاه آزاد […]

هفته پایانی از دور مقدماتی رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور فردا سه شنبه برای تعیین چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، هفته سوم از دور برگشت این رقابتها در حالی به میزبانی سالن غدیر تهران برگزار خواهد شد که تیم های دانشگاه آزاد و پاس قوامین مشکلی برای صعود به مرحله نیمه نهایی ندارند.

در گروه يك دانشگاه آزاد با ۲۱ امتیاز و خیالی آسوده از صعود برابر صنعت برق هرمزگان صف آرایی می کند. برقی ها برای صعود به امتیازات این دیدار نیاز دارند. در دیگر بازیهای این گروه کان ذن ريو به مصاف  پولاد قم می رود. ضمن اینکه دیدار کاتای دو تیم دانشگاه و شهرداری سنندج هم این هفته برگزار خواهد شد.

در گروه دوم پاس قوامين ۱۸ امتيازی است و هر چند باید با دانشگاه پیام نور و بیمه فرزام دیدار کند ولی به نظر نمی رسد برای صعود به عنوان تیم نخست مشکلی داشته باشد.

در این گروه دو تیم مناطق نفت خيز جنوب و دانشگاه پیام نور ۱۲ امتيازی هستند که در دیدار رودرو تکلیف تیم دوم صعود کننده از این گروه را مشخص خواهند کرد. البته اگر پیام نور بازنده دیدار با قوامین باشد ، نفتی ها با پیروزی برابر تصتا می توانند شرایط بهتری برای خود در راه رفتن به نیمه نهایی فراهم کنند.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.