www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۴۱ 1394/01/29

سوپر لیگ کاراته؛ پیروزی با ارزش نفتی ها در تهران/ آذرخودرو روی نوار پیروزی

دور برگشت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای ایران با برتری مناطق نفت خیز جنوب در مهمترین بازی هفته برابر دانشگاه آزاد و تداوم پیروزیهای صدرنشین آغاز شد. به گزارش “رزم نیوز” ، دور برگشت سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور در حضور رئیس و دبیر فدراسیون ، علیرضا سلیمانی سرمربی تیم ملی کاراته و تداوم صدرنشینی تیم آذرنوین خودرو […]

دور برگشت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای ایران با برتری مناطق نفت خیز جنوب در مهمترین بازی هفته برابر دانشگاه آزاد و تداوم پیروزیهای صدرنشین آغاز شد.

به گزارش “رزم نیوز” ، دور برگشت سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور در حضور رئیس و دبیر فدراسیون ، علیرضا سلیمانی سرمربی تیم ملی کاراته و تداوم صدرنشینی تیم آذرنوین خودرو در سالن شهید افراسیابی تهران و آغاز شد. در مهمترین بازی هفته دو تیم دانشگاه آزاد و مناطق نفت خیز جنوب برابر هم صف آرایی کردند که در نهایت این شاگردان مهران بهنام فر در تیم مناطق نفت خیز بودند که با ارائه یک مبارزه برتر سه امتیاز با اررش این بازی را به حساب خود واریز کرده و به رتبه دوم جدول صعود کردند.

در این دیدار ستاره های دانشگاه آزاد یکی بعد از دیگری بازنده تاتامی را ترک کردند تا مدافع عنوان قهرمانی از قهرمانی فاصله بگیرد. در رقابتهای کومیته انشان خسروی ، مهدی صالحی و حامد امیری نسب با ارائه مبارزاتی برتر به ترتیب هامون درفشی پور، حسین سمندر و علی فداکار را شکست دادند و در کاتای انفرادی هم مهران قربانعلی پور فرید حقیقی را شکست داد تا مناطق نفت خیز جنوب در نهایت 14 بر12 پیروزی را از آن کند. در کاتای تیمی دانشگاه آزاد پیروز شد و دو مبارزه کومیته هم مساوی به پایان رسید.

 آذر خودرو نوین قم که مشکلات مالی داشت و زمزمه هایی مبنی بر اعتصاب کاراته کاهای این تیم طی روزهای گذشته به گوش می رسید به تهران آمد و با کسب 3 پیروزی برابر صنعت برق هرمزگان، شهید ستاری و آوای رزم 33 امتیازی شد و با شش امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول گام بلندی برای کسب عنوان قهرمانی برداشت.

در جدول رده بندی بعد از آذرخودرو ، مناطق نفت خیز جنوب با پیروزی دلچسب برابر دانشگاه آزاد 27 امتیازی شد و در رده دوم جای گرفت و دانشگاه آزاد هم با 24 امتیاز سوم است. نتایچ کامل بازیهای هفته اول از دور برگشت:

* آذرخودرونوین قم 26 – صنعت برق هرمزگان یک
* دانشگاه آزاد 12 –  مناطق نفت خیز جنوب 14
* شهرداری سیرجان 20- 7 آکادمی کاراته کمربند سیاه
* مهیار تهران 13 – 14 آوای رزم
* شهید ستاری قرچک  صفر – آذر خودرو نوین قم 28
* مهیار تهران یک – 26 دانشگاه آزاد اسلامی
* صنعت برق هرمزگان 25- 3 آکادمی کاراته کمربند سیاه
* آذرخودرو وین قم 28 –  آوای رزم صفر
* صنعت برق هرمزگان 10- 18 شهرداری سیرجان
* شهید ستاری قرچک صفر- 21 آکادمی کمربند سیاه
* صنعت برق هرمزگان 8 – شهرداری سیرجان 16 با نتیجه 16

جدول رده بندی:
1.آذرخودرو نوین قم 33 امتیاز
2.مناطق نفت خیز جنوب 27 امتیاز
3.دانشگاه آزاد اسلامی 24 امتیاز
4.شهرداری سیرجان 21 امتیاز
5.صنعت برق هرمزگان 18 امتیاز
6.آوای رزم 9 امتیاز تیمی و 103 امتیاز انفرادی
7.آکادمی کمربند سیاه 9 امتیاز تیمی و 89 امتیاز انفرادی
8.مهیار تهران 6 امتیاز
9.شهید ستاری قرچک صفر امتیاز

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید