www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۴۶ 1393/11/04

سوپر لیگ کاراته؛ تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد/ صعود نفت به مکان دوم جدول

تثبیت صدرنشیتی دانشگاه آزاد در غیاب سه کاراته کای مطرح خود و صعود مناطق نفت خیز جنوب به مکان دوم جدول از مهمترین نکات هفته دوم دور رفت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور بود. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، از هفته دوم دور رفت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور روز جمعه هفت دیدار در […]

تثبیت صدرنشیتی دانشگاه آزاد در غیاب سه کاراته کای مطرح خود و صعود مناطق نفت خیز جنوب به مکان دوم جدول از مهمترین نکات هفته دوم دور رفت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور بود.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، از هفته دوم دور رفت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور روز جمعه هفت دیدار در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد که مهمترین اتفاق آن صعود مناطق نفت خیز جنوب به مکان دوم جدول بود. نفتی ها که چند سالی است دست به جوانگرایی و استفاده از نیروهای بومی زده اند به نظر می رسد در حال نتیجه گرفتن از اقدامات سازنده خود می باشند.

اما در غیاب آذرخودرونوین قم که برای حضور در کاراته وان فرانسه چند نماینده خود را به همراه نداشت و با موافقت تیم های رقیب از مرخصی بهره برد  ،صدرنشین با کسب 2 پیروزی موقعیت خود را تثبیت کرد.

دانشگاه آزاد که همچنان شهرام هروی مربی خود را به همراه ندارد ، در غیاب ذبیح الله پورشیب ، ابراهیم حسن بیگی و ایمان سنچولی که به فرانسه سفر کرده اند ، با ریسک سرمربی خود ترجیح داد با سایر نفرات مسابقات را ادامه دهد. این تیم ابتدا  28 بر صفر شهرداری سیرجان را شکست داد و در دومین دیدار هم با نتیجه 23 بر 4 صنعت برق هرمزگان را برد.

شاگردان احمد صافی با این دو پیروزی جمع امتیازات تیمی خود را به عدد 12 رسانده و در مکان نخست جدول رده بندی قرار گرفتند. مناطق نفت خیز جنوب هم دوبار به روی تاتامی رفت که در اولین دیدار خود شهید ستاری قرچک را با نتیجه 15 بر 11 شکست داد و سپس شهرداری سیرجان 22 بر 6 از پیش رو برداشت تا با 9 امتیاز تیمی و 58 امتیاز انفرادی به مکان دوم جدول صعود کنند.

در سایر بازیها آکادمی کمربند سیاه ابتدا مقابل صنعت برق هرمزگان 19 بر 6 بازنده شد و سپس 16 بر 11 در پیکار با مهیار تهران به برتری دست يافت. در آخرین بازی هم شهید ستاری قرچک 22 بر 6 برابر آوای رزم نتیجه را واگذار کرد.

در جدول رده بندی پس از تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و  مناطق نفت خیز جنوب ، صنعت برق هرمزگان با 6 امتیاز تیمی و 59 امتیاز انفرادی سوم است. آکادمی کمربند سیاه با همین تعداد امتیاز تیمی و 49 امتیاز انفرادی چهارم است و آذرخودرو نوین که دو بازی این هفته خود را برگزار نکرد  با 6 امتیاز تیمی و 35 امتیاز انفرادی پنجم است. تیم های شهرداری سیرجان ، آوای رزم ، شهرداری قرچک و مهیار تهران نیز مکانهای ششم تا نهم را در اختیار دارند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید