www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۲۱ 1394/01/26

سوپر لیگ کاراته؛ آغاز دور برگشت با نبرد حساس مناطق نفت خیز جنوب و دانشگاه آزاد

دور برگشت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور جمعه هفته جاری با جدال تیم‌های مدعی مناطق نفت خیز جنوب و دانشگاه آزاد آغاز می‌شود.به گزارش “رزم نیوز” ، بعد از وقفه‌ای نزدیک به ۴۰ روزه، تیم‌های حاضر در رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور جمعه هفته جاری در آغاز دور برگشت این مسابقات به مصاف هم […]

دور برگشت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور جمعه هفته جاری با جدال تیم‌های مدعی مناطق نفت خیز جنوب و دانشگاه آزاد آغاز می‌شود.به گزارش “رزم نیوز” ، بعد از وقفه‌ای نزدیک به ۴۰ روزه، تیم‌های حاضر در رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور جمعه هفته جاری در آغاز دور برگشت این مسابقات به مصاف هم می رفت. آذرخودرو نوین قم صدرنشین مسابقات که عنوان قهرمانی نیم فصل را نیز در اختیار دارد، در آغاز دور برگشت سه بار برای مبارزه با تیم‌های صنعت برق هرمزگان، شهید ستاری قرچک و آوای رزم به روی تاتامی می‌رود.

اما در مهمترین بازی هفته دو تیم دانشگاه آزاد و مناطق نفت خیز جنوب به مصاف هم خواهند رفت. دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرمانی برای عقب نماندن از کورس قهرمانی درحالی به مصاف تیم نفتی می‌رود که دو هفته آینده باید مهیای حضور در جام باشگاه‌های جهان شود.

در سایر بازی‌های این هفته، شهرداری سیرجان به مصاف آکادمی کاراته کمربند سیاه می‌رود، مهیار تهران ابتدا با آوای رزم و سپس با دانشگاه آزاد پیکار می‌کند. مناطق نفت خیز جنوب قبل از پیکار با دانشگاه آزاد، با آوای رزم مبارزه می‌کند و سپس رودرروی شهید ستاری قرچک قرار می‌گیرد.

در ادامه این رقابتها نیز صنعت برق هرمزگان با آکادمی کاراته کمربند سیاه و شهرداری سیرجان مبارزه می‌کند. و در نهایت شهید ستاری قرچک با آکامی کاراته کمربند سیاه مبارزه خواهد کرد. در یک دیدار معوقه هم تیم‌های صنعت برق هرمزگان و شهرداری سیرجان به مصاف هم می‌روند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید