www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۰۲ 1394/02/19

سوپر لیگ کاراته؛ آذرخودرو به قهرمانی نزدیک شد

صدرنشین رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور با برتری مقابل مناطق نفت خیز جنوب تنها به سه امتیاز برای کسب عنوان قهرمانی نیاز دارد. به گزارش “رزم نیوز” ، هفته دوم از دور برگشت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور صبح دیروز در شهید افراسیابی تهران برگزار شد که در مهمترین دیدار دو تیم مناطق نفت خیز […]

صدرنشین رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور با برتری مقابل مناطق نفت خیز جنوب تنها به سه امتیاز برای کسب عنوان قهرمانی نیاز دارد.

به گزارش “رزم نیوز” ، هفته دوم از دور برگشت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور صبح دیروز در شهید افراسیابی تهران برگزار شد که در مهمترین دیدار دو تیم مناطق نفت خیز جنوب و آذرخودرونوین قم مقابل هم صف آرایی کردند.

نفتی‌ها که هفته قبل دانشگاه را شکست داده بودند، به کسب پیروزی و رسیدن به این قهرمانی سخت امیدوار بودند ولی تیمی که برنده از تاتامی خارج شد، شاگردان دباغیان در تیم آذرخودرو بودند.

رضا روشن، پیمان سلطانیان، امیر مهدیزاده، سیدمهدی موسوی‌پور، سعید احمدی، یونس نوروزی در کومیته، داو شاهچراغی در کاتای انفرادی و اعضای تیم کاتا در این دیدار رقبای نفتی خود را شکست دادند و تنها دیدار سجاد گنج‌زاده و محمد امیری نسب به تساوی ۳ بر ۳ انجامید تا در نهایت آذرخودرو با نتیجه ۲۶ بريک به برتری دست يافته و سه امتیاز این بازی به حساب خود واریز کند.

انشان خسروی در تیم مناطق نفت خیز جنوب در پیکار با امیر مهدیزاده قهرمان جهان یک مبارزه نزدیک و دیدنی را به نمایش گذاشت و در نهایت هم ۷ بر ۶  بازنده شد.

با این حساب آذرخودرونوین قم با ۴۲ امتیاز صدرنشین سوپرلیگ شد. این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در سه بازی باقی‌مانده خود تنها به سه امتیاز نیاز دارد. در جدول رده‌بندی بعد از نماینده قم، دانشگاه آزاد با ۳۰ امتیاز و امتیاز  انفرادی ۲۸۰ در مکان دوم قرار دارد و مناطق نفت‌خیز جنوب هم با همین تعداد امتیاز و امتیاز انفرادی ۲۰۸ در مکان سوم ایستاده است.

دانشگاه آزاد برای کسب عنوان نایب قهرمانی باید در بازی مهم هفته پایانی خود مقابل آذرخودرو به برتری دست پیدا کند. بعد از سه تیم بالای جدول تیم های شهرداری سیرجان و صنعت برق هرمزگان قراردارند. هفته پایانی این مسابقات ۲۲ خردادماه برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید