www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۳۰ 1397/03/05

سه گانه گگارد تکمیل شد! + عکس

موساسی با غلبه بر کاروالیو قهرمان جدید میان وزن Bellator لقب گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم‌ آور‌ ، رویداد Bellator 200 شبانگاه جمعه به میزبانی SSE Arena لندن پایتخت انگلستان برگزار شد.

اولین خبر مهم پیرامون این مسابقات خبر لغو شدن مبارزه بین میرکو کروکاپ و روی نلسون بود که قرار بود تیتر اصلی مسابقات باشد اما آسیب دیدگی زانوی چپ کروکاپ معادلات را به هم ریخت تا مبارزه عنوان قهرمانی میان وزن بین رافائل کاروالیو و گگارد موساسی مهمترین مبارزه شب لقب گیرد.

کاروالیو مدافع عنوان قهرمانی میان وزن پس از به دست آوردن کمربند قهرمانی این وزن در اکتبر ۲۰۱۵ همواره با موفقیت از تاج و تختش دفاع کرده بود و با این پشتوانه به مصاف موساسی می رفت اما در سمت مقابل فایتری به مصاف قهرمان می رفت که به گفته خودش در بهترین فرم ایده آل خود قرار داشت و شبیه هیچ یک از حریفانی که کاروالیو تاکنون با آنها مصاف داشت نبود.با شروع مبارزه گگارد میانه کیج را در اختیار گرفت و کاروالیو دور موساسی می چرخید تا به دنبال روزنه ای برای حملات خود باشد،دو “های کیک” از جانب هر دو فایتر که هیچ کدام به هدف ننشست به دنبال آن موساسی با یک “تیک دان” کاروالیو را به کف قفس انداخت اما در نهایت قهرمان پانزده ثانیه بعو خود را از این وضعیت نجات داد. قهرمان برزیلی در حالت سرپا به دنبال اجرای “کیمورا” بود اما گگارد این فرصت را به او نداد و با درگیر کردن پای خود بار دیگر او را به زمین زد و در یک لحظه که موساسی در پشت او قرار گرفت مجال بیشتری به او نداد و ضربات پیاپی مشت راست خود را به سر و صورت او بارانید تا اینکه “دَن میراگلیوتا” سرداور مبارزه پایان مبارزه را اعلام کرد‌.

موساسی با ناک اوت فنی پیروز مبارزه شد مبارزه ای که خود او انتظار یک مبارزه پنج رانده را داشت اما در همان راند نخست پایان یافت. گگارد اکنون دارای سه گانه قهرمانیست و کمربند قهرمانی بلاتور به کلکسیون کمربندهای دریم و استرایک فورس اضافه شد.

قهرمان جدید میان وزن پس از مبارزه گفت مایل است تا در قدم بعدی و در اولین مبارزه دفاع از عنوان با روری مک دونالد (قهرمان ولترویت بلاتور) مبارزه کند و امیدوار است تا مک دونالد از این چالش در نرود و مبارزه را بپذیرد. در صورت قطعی و نهایی شدن این مبارزه هواداران یک مبارزه حساس و دیدنی را به نظاره خواهند نشست مبارزه ای از جنس دو قهرمان. باید منتظر ماند و دید که آیا این نبرد دیدنی به واقعیت تبدیل خواهد شد یا نه؟!

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.