www.khabarrazmavar.ir

در پایان رقابتهای انتخابی؛

شناسه خبر : ۱۸:۳۳ 1398/03/27

سه کاراته‌کا به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند/مرحله نهایی هشتم تیر

مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی در دو وزن با راهیابی سه کاراته‌کا به اردوی تیم ملی پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته به منظور حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا امروز دوشنبه ۲۷ خردادماه با حضور ۹ کاراته کا در سالن شهید کبکانیان تهران و در دو وزن ۵۵- کیلوگرم و ۶۷- کیلوگرم برگزار شد که در نهایت سه کاراته کا مجوز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کردند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم سینا جلیلیان، رضا روشن، علی حسین ایوبی نژاد، جواد رنجبر و بهنام دهقان زاده به صورت دوره‌ای مبارزه کردند که در نهایت دهقان زاده و روشن جواز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کردند.

در وزن ۶۷- کیلوگرم نیز علیرضا شیرصفت، شاهین خزایی، رضا عنایتی و عبدالله ولدی حضور داشتند که در پایان ولدی موفق به کسب مجوز حضور در اردو شد.

بر اساس تصمیم کادر فنی مرحله نهایی رقابتهای انتخابی در سه وزن ۵۵- کیلوگرم، ۶۷- کیلوگرم و ۸۴- کیلوگرم هشتم تیرماه برگزار خواهد شد و ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا مشخص خواهدشد پیش از این حضور مجید حسن نیا در وزن ۶۰- کیلوگرم، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلو گرم و سجاد گنج زاده در ترکیب تیم نهایی تیم ملی مشخص شده بود.

سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی بزرگسالان، حسین روحانی و سعید حسنی پور مربیان تیم ملی کاراته به همراه وحید مؤمنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در سالن مسابقات حضور دارند و مبارزات کاراته کاها را از نزدیک بررسی می‌کنند.

اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته از فردا آغاز می‌شود.

آخرین اخبار