www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۵۵ 1394/05/16

سه داور مرد سوت مسابقات انتخابی بانوان را زدند

روزهای گذشته هر روز با خبری تازه از سوی فدراسیون کاراته گذشت است. بلاخره امروز مسابقات انتخابی کاتا بانوان در مجموعه کبکانیان تهران برگزار شد تنها با یک تفاوت چشمگیر نسبت به سالهای اخیر و آن هم حضور 3داور نامی آقا در در بین 5 داور بود. عاملی که شایع توجیهی باشد برای پوشش خاص […]

روزهای گذشته هر روز با خبری تازه از سوی فدراسیون کاراته گذشت است. بلاخره امروز مسابقات انتخابی کاتا بانوان در مجموعه کبکانیان تهران برگزار شد تنها با یک تفاوت چشمگیر نسبت به سالهای اخیر و آن هم حضور 3داور نامی آقا در در بین 5 داور بود. عاملی که شایع توجیهی باشد برای پوشش خاص کاتاروها و حتی ممانعت از حضور برخی خبرنگاران.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در این دور از مسابقات که به داوری آقایان خطیری ،گرشاسبی، خرقانی که هر 3 از داوران نامی با اخلاق و فنی هستند و خانم ها سپاهی و احدی برگزارشد. تفاوت های بسیاری با انتخابی سالهای قبل دیده می شد که قطعا حضور سه داور نام برده عامل آنها بوده. پوشش ورزشکاران علاوه بر پوشش تایید شده فدراسیون جهانی شامل ساق دست و پا و مقنعه به همراه کلاه بود. در بخش امتیاز دهی هم تفاوت هایی دیده می شد که آن هم باز تاثیر حضور داوران جدید بود. البته در دوره گذشته ریاست آقای سمندر در فدراسیون (انتخابی اعزامی 2005) نیز شاهد حضور داوران آقا در مسابقات بانوان و حضور داوران خانم در مسابقات آقایان بوده ایم اما بعد از آن سال تا امروز دیگر این اتفاق تکرار نشده بود.

به گزارش خبرنگار رزم نیوز، در کاتا انفرادی بزرگسالان در سه مرحله رقبای دیرینه مهسا افسانه و نگین باقری در سه مرحله باهم رقابت کردند که در دور اول امتیاز خانم افسانه بالاتر بود ،در دور دوم با امتیازدهی آقایان خانم باقری امتیاز بالایی کسب کرد اما نهایتا در مرحله سوم یک خطا از سوی خانم نگین باقری باعث صعود مهسا افسانه و ملی پوش شدن وی برای 4بار و اعزام به مسابقات آسیایی ژاپن شد، مهسا افسانه در سه دوره اعزام خود دارنده یک مدال برنز می باشد. البته به عقیده مربیان حاضر در این دوره اختلاف امتیازدهی بین نفر اول و دوم بسیار کم بوده و این نشان از دقت داوران حاضر داشته است. از حاشیه هایی که در مسابقات انفرادی قابل توجه بود انصراف خانم رضایی که در مسابقات کشوری مقام اول را کسب کرده بود پس از اجرای 2کاتای اول و کسب امتیاز پایین بود. دربخش انتخابی کاتای تیمی تیم ارباب تهران با کسب امتیاز بالاتر اول و مقدم تهران در جایگاه دوم قرار گرفت، همچنین در رده امید به ترتیب مائده نصیری و پریسا رحمانی در جایگاه اول و دوم ایستادند.

انتهای پیام

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید