www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۰۸ 1394/01/17

سمندر: در انتخابات کنفدراسیون کاراته آسیا شرکت خواهم کرد/ صحبت های پناهی برایم اهمیتی ندارد

رییس فدراسیون کاراته گفت: در انتخابات کنفدراسیون کاراته آسیا نامزد شده و به طور حتم با توجه به پتانسیل کاراته ایران رقیب سختی برای سایر کشورها خواهیم بود. به گزارش “رزم نیوز” ، علیرضا سمندر با اشاره موفقیت های سال گذشته کاراته ایران در مسابقات آسیایی و جهانی به خبرگزاری ایرنا، گفت: در دوره جدید […]

رییس فدراسیون کاراته گفت: در انتخابات کنفدراسیون کاراته آسیا نامزد شده و به طور حتم با توجه به پتانسیل کاراته ایران رقیب سختی برای سایر کشورها خواهیم بود.

به گزارش “رزم نیوز” ، علیرضا سمندر با اشاره موفقیت های سال گذشته کاراته ایران در مسابقات آسیایی و جهانی به خبرگزاری ایرنا، گفت: در دوره جدید دو سال و نیم است که ریاست فدراسیون کاراته را بر عهده داشته و خوشبختانه نتایج خوبی نیز گرفتیم.

وی افزود: در مسابقات آسیایی اینچئون دو طلا در بخش مردان و یک مدال طلا و دو برنز در بخش زنان کسب کردیم که برای نخستین بار در تاریخ کاراته اتفاق می افتاد همچنین در مسابقات جهانی بازهم برای نخستین بار عنوان نخست تیمی را به خود اختصاص دادیم.

رییس فدارسیون کاراته با بیان اینکه کاراته ایران آنقدر شناخته شده است و نیازی به دادن امتیاز به سایر کشورها برای تصاحب پست های آسیایی و جهانی نداریم، تصریح کرد: متاسفانه این روزها بعضی از مسوولان سابق این فدراسیون که هیچ کار مهمی در این مجموعه انجام نداده اند، به گفته خود به دنبال احقاق حق از دست رفته کاراته ایران هستند.

وی افزود: دردوره آقای پناهی رییس پیشین فدراسیون کاراته و ضعفی که در دیپلماسی برون مرزی وجود داشت، جایگاه کاراته ایران در غرب آسیا به کشور عربستان واگذار شد.

به گفته وی پناهی ریاست غرب آسیا را به فدراسیون کاراته عربستان پیش کش کرد تا به عضویت هیات رییسه کنفدراسیون آسیا درآید.

سمندر به برگزاری مسابقات کاراته غرب آسیا طی سال های 88-89 در تهران اشاره کرد و افزود: در آن زمان رییس کاراته غرب آسیا بودم اما پناهی اجازه نداد تیم ملی ایران در مسابقات کاراته غرب آسیا که درایران برگزار می شد، شرکت کند و ایران برای نخستین بار در یک مسابقات بین المللی در کشور خودش بدون نماینده بود.

رییس فدراسیون کاراته ایران ادامه داد: کارنامه من در کاراته مشخص است و بهترین نتایج دراین رشته ورزشی در زمان مدیریت من گرفته شده است با این همه برای کاراته کیسه ای ندوخته ام و همانند بعضی از آقایان هیچ دلبستگی به آن ندارم، هر وقت مرا نخواهند می روم.

سمندر تاکید کرد: تا زمانی که در این فدراسیون باشم با قدرت به کار خود ادامه می دهم و برای قدرتمند تر شدن کاراته ایران درکشورم و جهان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

وی درباره برخی انتقادات به عدم توزیع مناسب خدمات به سبک ها نیز گفت: در فدراسیون به روی تمامی سبک ها باز است اما این بدان معنی نیست که چشمم را به روی تخلفات مسوولان سبک ها ببندم.

سمندر گفت: ماسلیقه ای کار نمی کنیم چرا که با کسی خصومت نداریم و تنها براساس قوانین و مقرارت کارها را پیش می بریم.

رییس و هیات رییسه کنفدراسیون کاراته آسیا در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا که دوازدهم شهریور ماه در یوکوهامای ژاپن برگزار می شود، انتخاب می شوند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید