www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۵۱ 1396/10/27

سمت جدید ساعی در فدراسیون تکواندو مشخص شد

شنیده ها حاکی از آن است که هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران به زودی به عضویت شورای فنی فدراسیون تکواندو درخواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، بعد از انتخاب چندباره محمد پولادگر به سمت رئیس فدراسیون تکواندو، زمزمه آشتی کنان و رفع کدورت های وی با مخالفان فدراسیون و قهرمانان سابق هم پیچیده است و به همین سبب باید منتظر زلزله چندلیشتری در فدراسیون تکواندو باشیم .

اولین تغییر در راس تیم ملی اتفاق خواهد افتاد و شنیده ها حاکی از آن است که مهدی بی باک سرمربی تیم ملی تکواندو، بعد از پایان مسابقات گرند اسلم چین از سمت خود کنار می رود و اولین گزینه جانشینی وی فریبرز عسکری است.

بی باک که در حال حاضر فرزان عاشورزاده و ابراهیم صفری را برای شرکت در سری چهارم از نخستین دوره مسابقات گرنداِسلم در “ووشی” چین همراهی می کند ، مشخص نیست پس از بازگست به ایران در سمت خود باقی خواهد ماند یا خیر و پیش بینی ها درخصوص سرنوشت وی درست از آب درمی آید ؟

اما بعد از تغییر سرمربی تیم ملی ، یکی از مهم ترین اتفاقاتی که قرار است در تکواندو ایران بعد از انتخابات رخ دهد، بازگشت هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار المپیکی به فدراسیون است.

هادی ساعی که از همان ابتدا اعلام کرده بود برای بازگشتش شرایطی دارد و باید تمامی کسانی که به خاطر وی از فدراسیون دور مانده بودند به خانه اصلی خود بازگردند، پس از انتخابات کمیته ملی المپیک صحبت هایی را مطرح کرده است که نشان می دهد بازگشت او بعید به نظر نمی رسد.

ساعی گفته بود: در نشست صمیمانه‌ای که با محمد پولادگر داشتیم مشکلاتمان را برطرف کردیم ، البته مشکل من و رییس فدراسیون تکواندو مشکلات شخصی نبوده و تنها در مسائل کاری اختلاف سلیقه داشتیم.

با توجه به این اظهارات قهرمان جهان و المپیک تکواندو، خانواده این رشته ورزشی المپیکی بازگشت اسطوره خود را حتمی می دانند و عده زیادی در صفحه های رسمی اینستاگرام خود از این اتفاق ابراز رضایت کردند و حتی به ساعی تبریک گفته اند.

شنیده ها حاکی از آن است که هادی ساعی به عضویت شورای فنی در خواهد آمد و گذشت زمان به طور حتم صحت و سقم این خبر را مشخص خواهد کرد.

بازگشت هادی ساعی و بهزاد خداداد که به عنوان گزینه مربیگری در کنار فریبرز عسکری جزو کادر فنی تیم ملی خواهد بود، نمونه هایی از آشتی پولادگر با منتقدان است هر چند هنوز دل برخی از قهرمانان پیشین تکواندو دلشان با رئیس فدراسیون نرم نشده است.

مجید افلاکی، مربی سابق تیم ملی تکواندو در خصوص آشتی هادی ساعی و پولادگر و حل شدن مشکلات میان آنها، اظهار کرد: من با هادی ساعی بودم و تنها اختلاف شخصی میان این دو نفر حل شده و آنها اصلا در خصوص تکواندو صحبتی نکرده اند، هنوز مسائل قبلی پا برجا است .

افلاکی در اظهار نظری تند علیه پولادگر اعلام کرده است که هرچند پولادگر می خواهد بین خودش و مخالفان آشتی ایجاد کند اما باید بداند تنها زمانی مشکلات منتقدان با پولادگر حل می شود که او از صندلی اش پایین بیاید!

البته موضع گیری افلاکی موضعی نیست که بقیه منتقدان سابق پولادگر پیش گرفته اند و از نظر درصد زیادی از منتقدان اختلاف سلیقه ها با پولادگر به زودی رفع خواهد شد و تکواندو بار دیگر به روزهای اوجش باز می گردد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید