www.khabarrazmavar.ir

موی تای قهرمانی جهان - بلاروس؛

شناسه خبر : ۱۱:۰۶ 1396/02/16

سلیمانی با پیروزی آغاز کرد/ تمجید فدراسیون جهانی از پیروزی خزایی

روز نخست از رقابتهای موی تای قهرمانی جهان با برتری دو نماینده کشورمان در بخش مردان و بانوان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ،  این دوره از مسابقات جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۳۰۰ رزمی کار از ۱۰۵ کشور جهان به میزبانی بلاروس در «مینسک» آغاز شد.

در روز نخست این رقابتها تیم ملی کشورمان دو نماینده داشت. سمیه خزایی در زون ۵۴- کیلوگرم دور نخست «ژوک» از بلاروس را پیش رو داشت که با ارائه یک مبارزه برتر حریف خود را شکست داد و راهی دور دوم شد. وی دور بعد برنده مبارزه کانادا و روسیه را پیش رو دارد.

سایت فدراسیون جهانی با ستایش خزایی نوشت: رشته موی تای علی رغم طرفداران زیاد در ایران، طی چند سال گذشته برای فعالیت بانوان ممنوع بوده است و سمیه خزایی به عنوان نماینده شایسته زنان ایرانی به خوبی ثابت کرد که این ذهنیت تغییر کرده است.

کاوه سلیمانی دومین نماینده ایران بود که روز جمعه به روی رینگ رفت و در وزن ۶۷- کیلوگرم «جاناتان پولوسان» از فیلیپین را «ناک اوت» کرد و راهی دور دوم شد. وی در دومین مبارزه به دیدار برنده پیکار روسیه و قرقیرستان می رود.

این دوره از مسابقات از روز جمعه در مینسک بلاروس آغاز و تا هشت روز به طول خواهد انجامید.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.