www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۳۳ 1395/05/15

سعید ملایی و جواد محجوب رقبای خود را شناختند

مراسم قرعه کشی رقابتهای جودو بازیهای المپیک ۲۰۱۶ انجام شد و طی آن دو نماینده ایران در این دوره از رقابتها حریفان خود را شناختند.

به گزرش پایگاه خبری رزم آور ، رقابتهای جودو در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ با حضور ۳۹۰ جودوکار از ۱۵۱ کشور از روز شنبه ۱۶ مردادماه با برگزاری مسابقات وزن ۶۰- کیلوگرم مردان در ریو آغاز خواهد شد. مراسم قرعه کشی این دوره از رقابتها ساعاتی قبل برگزار شد و طی آن دو نماینده ایران در این دوره از رقابتها حریفان خود را شناختند.

سه شنبه ۱۹ مردادماه در چهارمین روز رقابتهای جودو مبارزات وزن ۸۱- کیلوگرم مردان و ۶۳- کیلوگرم زنان انجام خواهد شد. سعید ملایی یکی از دو نماینده جودو کشورمان در این رقابتها دور نخست «خالمورزایاف» از روسیه را پیش رو دارد.

این جودوکار روس که در سال ۲۰۱۶ مدال طلای اروپا را کسب کرد نفر ششم رنکنیگ جهانی است و سال ۲۰۱۵ در مسابقات گراند پری جیجو و در مرحله یک هشتم نهایی برابر مولایی با یک اخطار صاحب پیروزی شده بود.

در این وزن ۳۳ جودوکار حضور دارند که ملایی در گروه  D در صورت پیروزی در مرحله نخست ، دور دوم باید با برنده دیدار مغولستان و مصر پیکار کند. جودوکاران فرانسه ، کانادا ، لبنان و آرژانتین در قسمت بالای این جدول این گروه قرار دارند.

در ششمین روز رقابتهای جودو در این دوره از بازیهای المپیک جواد محجوب در وزن ۱۰۰- کیلوگرم پنجشنبه ۲۱ مردادماه دور نخست استراحت دارد و سپس به دیدار «توما نیکیفروف» نفر نهم رنکنیگ جهانی از بلژیک می رود. این جودوکار بلژیکی مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۵ جهان و نقره اروپا در سال ۲۰۱۶ را در کارنامه دارد.

در این وزن هم ۳۴ جودوکار حضور دارند که نماینده کشورمان در گروه C در صورت برتری در مبارزه نخست خود دور دوم باید با برنده مبارزه گرجستان و انگلستان مبارزه کند. در قسمت بالای جدول این گروه فرانسه ، مالی ، هلند و کانادا حضور خواهند داشت.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید