www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۱۶ 1394/07/26

دبیر فدراسیون ورزش های رزمی: فدراسیون توجه ویژه به اصالت احکام و مدارک دارد و با بررسی فنی با خاطیان برخورد می کند

فدراسیون ورزش های رزمی از سال 68 فعالیت خود را آغاز کرد و امروز به ریاست محمود رشیدی اداره 90 انجمن، کمیته و گروه رزمی در سراسر کشور را برعهده دارد. از زمان ریاست جدید، این فدراسیون دستخوش تغییرات نوین و روبه رشدی شده است. از جمله این تغییرات ورود چندین انجمن رزمی و شکل […]

فدراسیون ورزش های رزمی از سال 68 فعالیت خود را آغاز کرد و امروز به ریاست محمود رشیدی اداره 90 انجمن، کمیته و گروه رزمی در سراسر کشور را برعهده دارد. از زمان ریاست جدید، این فدراسیون دستخوش تغییرات نوین و روبه رشدی شده است. از جمله این تغییرات ورود چندین انجمن رزمی و شکل گیری انجمن ملی برای آنها ،بررسی فنی احکام و مدارک ورزشکاران رزمی، مربیان و روسای سبک ها برای سنجش اصالت آنها ،پیگیری مستمر شکایات و ایجاد سایت جدید فدراسیون که اتوماسیون آن بروز و باهدف یکپارچگی رزمی کاران تهیه شده است می باشد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سرپرست دبیری فدراسیون در خصوص انتخاب اعضا کمیته فنی فدراسیون به خبرنگار رزم نیوز گفت: با توجه به آیین نامه جدید فدراسیون ما شورای عالی فنی را تشکیل داده ایم. این افراد براساس سنوات و رشته هایی که داریم انتخاب شدند ،البته رویکرد فدراسیون در مورد برخی از انجمن ها این بوده که الزاماً رئیس آن یا فرد صلاحیت دار دیگری در شورا حضور داشته باشد چرا که بحث اعزام ها و شرایط آنها خاص تر هستند. البته اعتبار احکام این شورا تا پایان سال 94 تعیین شده است و از ابتدای سال آینده مجددآ شرایط بررسی می شود. با بررسی مجدد افراد در آینده ، از اعضایی که فنی تر هستند نیز بهره مند می شویم.

باقری در خصوص تخلفات برخی افراد بنام مربی یا سرمربی تیم ملی و یا افرادی که شرایط آنها با داشتن برخی مدارک و دان ها همخوانی ندارد گفت: در کلیه احکام ما ، زمان اعتبار حکم کاملا قید شده است. اگر فردی بعنوان سرمربی یا مربی معرفی شده (مثلا مربی تیم ملی کیک بوکسینگ معرفی شده است) تا زمان اعلام شده حق استفاده از آن سمت را دارد، بخصوص که طبق قوانین جدید فدراسیون از این پس هر حکم برای اعزام به مسابقه ی خاصی صادر می شود و پس از آن استفاده از این عنوان برای تبلیغات تخلف می باشد، درخصوص برخی احکام نیز با توجه به سنوات و شرایط دارنده مدرک اصالت سنجی و رسیدگی فنی انجام می شود که در صورت مشاهده تخلف آن حکم باطل و با دارنده آن برخورد می شود.

سید نوشا باقری از دست آورد های جدید فدراسیون به رونمایی از سایت جدید فدراسیون در هفته آینده اشاره کرد و گفت: این سایت نسبت به سایت فعلی بسیار تکمیل تر است. یک سیستم اتوماسیون قوی پشت آن قرار دارد ، بعنوان مثال یکی از ویژگی های بارز این سایت بخش عضو گیری و ثبت نام اعضا است که برای ساماندهی ورزشکاران رزمی، مربیان، داوران ، مسئولین سبک ها و هیئت های رزمی در نظر گرفته شده است. هر فردی که می خواهد از مزایا و امکانات فدراسیون بهره مند شود باید در سایت ثبت نام کند ،که برای این عضویت نیاز به ارسال کلیه مدارک شناسایی و مدارک فنی خود دارد. پس از تایید آن ها و انجام ثبت نام به هر فرد کد 12 یا 14 رقمی داده می شود که از این پس با آن شناخته می شوند .

سرپرست دبیری فدراسیون در ادامه اظهارکرد: در همین زمان عضوگیری و ارائه مدارک احتمال ریزش در افراد بسیار است که آن هم باز می گردد به اصالت مدارک ارائه شده.

وی در خصوص مزایای عضویت در سایت فدراسیون گفت: ورزشکاران با این روش می توانند به راحتی به اطلاعات برگزاری آزمون ها و کلاس ها دسترسی پیدا کرده و برای شرکت در آنها به صورت آن لاین ثبت نام کنند و هر مرحله کار را بصورت اتومات بررسی و پیگیری نمایند.

باقری در ادامه بیان کرد: از ویژگی های دیگر سایت ،ساماندهی کلیه سبک ها و انجمن ها و معرفی آنها به اقشار جامعه است. همچنین ما در این سایت به معرفی سرمربیان،مربیان و باشگاه های استاندارد و مورد تایید فدراسیون و میزان تعرفه آن ها پرداخته ایم و در صورت بروز و اعلام هرگونه تخلفی از سوی اعضا در هر رشته رزمی ما مرجع رسیدگی و پاسخگویی هستیم.

سرپرست دبیری فدراسیون در پاسخ به نتیجه کمیته انظباطی یکی از صاحبین سبک های رزمی (امیر همسایه از انجمن جوجیتسو کوبودو) گفت: اولا بطور کلی از زمان ریاست جدید فدراسیون ما کلا 3یا4 کمیته انظباطی بیشتر نداشته ایم که خوب یکی از آنها مربوط به ایشان بوده است. دلیل آن هم شرکت در یکی از فستیوال های کشور ترکیه بود که ایشان هم مستندات و مدارکی را به این کمیته ارائه کرد و در آن زمان قرار شد به طور موقت یک یا دو ماه ایشان شخص دیگری را برای انجام مسئولیت خود به فدراسیون معرفی کنند که البته هنوز حکم نهایی برای ایشان ابلاغ نشده است!

انتهای پیام

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.