www.khabarrazmavar.ir

پس از اتفاقات رخ داده در جام جهانی موی تای

شناسه خبر : ۱۳:۴۸ 1395/09/13

سرپرست تیم موی تای استعفا کرد

سرپرست تیم ملی موی تای اعزامی به رقابت‌های جام جهانی روسیه از کلیه سمت‌های خود در فدراسیون ورزش های رزمی استعفا داد و رئیس فدراسیون نیز بلافاصله با استعفای وی موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، فدراسیون ورزش‌های رزمی که شب گذشته با انتشار بیانیه ای ضمن پذیرفتن مسئولیت حضور یک عضو تیم موی تای بانوان روی سکوی قهرمانی کنار نماینده رژیم غاصب صهیونیستی، رسما عذرخواهی کرده بود امروز شاهد استعفای سرپرست تیم اعزامی بود.

قرار بود طی یکی دو روز آینده جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی با این موضوع تشکیل و در خصوص خاطیان این حادثه تصمیم گیری شود.

اما امروز صبح عابدی با حضور در فدراسیون ورزش‌های رزمی ضمن عذرخواهی از اتفاق بوجود آمده از کلیه سمت‌های خود استفعا داد و رئیس این فدراسیون نیز خیلی سریع با این استعفا موافقت کرد.

رشیدی در این خصوص به خبرگزاری فارس، گفت: عنوان کرده بودم که در این مورد با کسی شوخی نداریم. اولویت ما احترام به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با هر کس بخواهد در این مورد با اهمال کاری خود مشکل ایجاد کند، برخورد خواهیم کرد. بر همین اساس هم ضمن احترام به افکار عمومی و عذرخواهی رسمی از ملت شهیدپرور ایران اسلامی و مقام معظم رهبری، با استعفای سرپرست تیم موافقت شد.

آخرین اخبار