www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۰۲ 1398/03/22

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان زمان و نحوه انتخابی تیم ملی را اعلام کرد

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال ۲۸ خرداد ماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، سیده ستاره موسوی سرمربی تیم ملی بانوان در همین ارتباط به سایت فدراسیون کاراته، گفت: با توجه به حساسیت المپیک و غیرقابل تکرار بودن آن تا بدین لحظه و همچنین به منظور پشتوانه سازی تیم ملی، حمایت از کاراته بانوان و پتانسیل این بخش، تصمیم گرفته شد مسابقات انتخابی در تمام اوزان تیم ملی، روز سه شنبه ۲۸ خردادماه برگزار شود.
وی افزود: مسابقه انتخابی راس ساعت ۹ صبح در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می شود و بعد از مشخص شدن نفرات ، اردوی تیم ملی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا از صبح روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه آغاز خواهد شد.
موسوی در مورد اینکه چه نفراتی در این مرحله انتخابی با هم مبارزه خواهند کرد، گفت: نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور(۲۹ فروردین ماه)، نفر اول مسابقات دانشجویان جهان، نفر اول تیم ملی امید و نفرات اول رنکینگ سوپرلیگ کشور به رقابت انتخابی روز ۲۸ خرداد ماه دعوت شده اند که به صورت دوره ای با هم مبارزه می کنند تا در نهایت در هر وزن یک نفر به جمع اردونشینان تیم ملی اضافه شود.
وی در پاسخ به این سوال که چه نفراتی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و سایر رقابت‌های بین المللی اعزام خواهند شد، گفت: در مورد اعزام و نحوه شرکت در مسابقات پیش رو کادر فنی با نظر فدراسیون و با توجه به عملکرد کاراته کاها تصمیم گیری خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی بانوان در مورد اینکه مهمترین شاخص انتخاب نفرات برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا چه مواردی است، گفت: در درجه اول رنکینگ المپیکی نفرات، سپس عملکرد ملی پوشان در لیگ های جهانی و کاراته وان های ۲۰۱۹ و نیز رقابتهای قهرمانی جهان اسپانیا ملاک اصلی انتخاب نفرات برای مسابقات قهرمانی آسیاست.
موسوی در پایان، گفت: سمیرا ملکی پور از این مرحله اردو به عنوان کمک مربی برای تقویت کادر فنی در کنار تیم ملی حضور خواهد داشت.
اسامی نفرات دعوت شده بدین شرح است:
وزن ۵۰- کیلوگرم: زهرا کریمی، بهناز بتویی، سحر شیروانی، سارا بهمنیار، فائزه چیذری، آناهیتا یحیی پور
وزن ۵۵- کیلوگرم: صدیقه شاهرخی، سحر بیات، زهرا رستمی، فاطمه بازرگانی، فاطمه سعادتی، آویشن باقری، زهرا حاجیان، فاطمه خنکدار
وزن ۶۱- کیلوگرم: زهره برزگر، مینا یوسفی، آلاله صعودی، مهدیس دوستی زاده، ملیکا احدی، بهنوش نجفی
وزن ۶۸- کیلوگرم: هنگامه جعفری، فریال جعفری نژاد، نگین آلتونی، زهرا یاوری، شقایق واحدی، نفیسه گلشنی

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید