www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۰۸ 1394/01/25

سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری در تکواندو

فدراسیون جهانی تکواندو WTF اعلام کرده است بتازگی یک قرارداد همکار با یکی از شرکت های بزرگ کره ای امضا کرده است که به موجب آن طی شش سال آینده شرکت “بویانگ گروپ” مبلغ 10 میلیون دلار در این فدراسیون سرمایه گذاری خواهد کرد. به گزارش “رزم نیوز” ، این مبلغ قرار است صرف برنامه […]

فدراسیون جهانی تکواندو WTF اعلام کرده است بتازگی یک قرارداد همکار با یکی از شرکت های بزرگ کره ای امضا کرده است که به موجب آن طی شش سال آینده شرکت “بویانگ گروپ” مبلغ 10 میلیون دلار در این فدراسیون سرمایه گذاری خواهد کرد.

به گزارش “رزم نیوز” ، این مبلغ قرار است صرف برنامه ریزیهای فدراسیون جهانی برای آماده سازی بازیهای المپیک و پاراالمپیک 2020 شود. تکواندو در دهه های اخیر رشد قابل توجهی در دنیای ورزش داشته و المپیک 2020 توکیو ششمین المپیکی است که رسما در آن حضور خواهد داشت. همچنین المپیک 2020 نخستین المپیکی خواهد بود که تکواندو در بخش پاراالمپیک نیز حضور خواهد داشت. از همین رو قرار است بخشی از این مبلغ نیز صرف گسترش پاراتکواندو در بین کشور های عضو فدراسیون جهانی شود.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.