www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۴۹ 1397/12/19

“سدریک” تاجش را پس گرفت!

سدریک دومبه با غلبه بر گریگوریان بار دیگر قهرمان دسته ولترویت گلوری شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، رویداد GLORY 64 دیشب به میزبانی استراسبورگ فرانسه برگزار شد.در مهمترین مبارزه این رویداد که نبرد بر سر عنوان قهرمانی دسته ولترویت گلوری بود،هاروت گریگوریان قهرمان این وزن به مصاف سدریک دومبه قهرمان سابق رفت.دومبه که از مدتها قبل هاروت را قهرمان جعلی این وزن خوانده بود و خود را همچنان قهرمان واقعی می دانست در راند دوم مبارزه آتشی بزرگ به پا کرد و با ناک اوت فنی (سه بار ناک دان در یک راند) پیروز میدان شد و کمربندش را باز پس گرفت.اتفاق جالب در این مبارزه هنگام ناک دان دوم رخ داد و آن زمانی بود که هاروت با ضربه سنگین مشت راست سدریک به زمین افتاده بود و داور از سدریک خواست تا به گوشه رینگ برود و سپس شمارش ناک دان را آغاز کند اما سدریک که گمان می کرد هاروت توان ایستادن دوباره را ندارد در اقدامی عجیب از رینگ خارج شد و زمانی که فهمید مبارزه هنوز تمام نشده سریع به رینگ بازگشت و بار دیگر به مبارزه ادامه داد و هاروت را به کف رینگ انداخت تا پیروزی اش قطعی شود.

در دیگر مبارزه مهم این رویداد که مبارزه عنوان قهرمانی دسته فوق خروس وزن زنان بود،انیسا مِکسِن قهرمان کنونی به مصاف تیفانی وَنسوست قهرمان اسبق این وزن رفت و پس از پنج راند مبارزه نزدیک موفق شد با رای نامتحد داوران برنده مبارزه شود.

در یکی از مبارزات مهم دسته ولترویت هم علیم نبی اِف از جمهوری آذربایجان با غلبه بر مورثل گرونهارت به رنک یک جدول مدعیان دسته ولترویت صعود کرد.

نتایج کامل GLORY 64 بدین شرح می باشد:

مبارزات بخش superfight series:

پر وزن: الکسی اُلیانوف (روسیه) با رای متحد داوران ماسارو گلوندِر (هلند) را شکست داد.
میان وزن: داناوان ویسا (سورینام) با ناک اوت (بادی پانچ) در راند دوم بر ماتی پنیاز (جمهور چک) پیروز شد.
میان وزن: مایک لِمَیر (ایالات متحده امریکا) با رای نامتحد داوران بر آریان صادقوویچ (آلمان) چیره شد.
پر وزن: اَنوَر بوینظروف (ازبکستان) با رای متحد داوران عبدالله اِزبیری (فرانسه) را مغلوب ساخت.
نیمه سنگین وزن: زین الدین همورلین (فرانسه) با دیسکالیفه شدن (خطای عمدی) آرتور گورلوف (لتونی) پیروز میدان شد.
ولترویت: علیم نبی اِف (جمهوری آذربایجان) با رای نامتحد داوران بر مورثل گرونهارت (هلند) غلبه کرد.

مبارزات اصلی:

نیمه سنگین وزن: دونِگی آبِنا (سورینام) با رای نامتحد داوران بر مایکل دوت (هلند) فائق آمد.
سنگین وزن: دی آنجلو مارشال (کوراسائو) با ناک اوت (مشت راست) دنیل اسکُور (جمهوری چک) را از پیش رو برداشت.
مبارزه عنوان قهرمانی فوق خروس وزن زنان: انیسا مکسن (فرانسه) با رای نامتحد داوران بر تیفانی وَن سوست (ایالات متحده امریکا) چیره شد.
مبارزه عنوان قهرمانی ولترویت: سدریک دومبه (فرانسه) با ناک اوت فنی (سه بار ناک دان در یک راند) در راند دوم هاروت گریگوریان (ارمنستان) را از پیش رو برداشت.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.