www.khabarrazmavar.ir

کاراته قهرمانی جهان - اتریش؛

شناسه خبر : ۱۳:۵۰ 1395/08/08

سجاد گنج‌زاده اولین طلا را ضرب کرد

عضو تیم ملی کاراته ایران موفق شد به مدال طلای بیست و هشتمین دوره رقابت های قهرمانی جهان دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، بعد از پایان دیدارهای رده بندی اوزان مختلف که با پیروزی سه نماینده کشورمان و کسب سه مدال برنز همراه بود، در رقابتهای نهایی وزن ۸۴+ سجاد گنج زاده در پیکار با «اشرف اوچین» از مراکش صاحب پیروزی شد و به مدال طلا دست پیدا کرد.

در این مبارزه که هر دو کاراته کا نمایش خوب و جسوری را داشتند، سجاد گنج زاده ابتدا دو امتیاز از حریف پیش افتاد اما روی یک ایپون سه امتیاز به حریف داد. با این حال ملی پوش ایران در ادامه مبارزه خوبش توانست امتیاز عقب افتاده را جبران کند و در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ کار دو مبارز به پایان رسید که همه داوران رای به برتری کاراته کا ایران دادند تا گنج زاده به مدال طلا دست پیدا کند.

وی که مدال نقره دوره قبل را در اختیار دارد برای رسیدن به دیدار نهایی، «پیتر دیان» از ولز، «احمد مارونا» از تونس،«کاسیچ» از کرواسی «لئو وی کیت» از ماکائو و «هریس سوکوویچ» از بوسنی را شکست داده بود.

تاکنون حمیده عباسعلی، ذبیح الله پورشیب و علی اصغرآسیابری برای تیم ملی کشورمان موفق به کسب مدال برنز شده اند. در ادامه نیز امیرمهدیزاده در دیدار نهایی باید به مصاف نماینده هلند برود.

بیست وسومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان صبح امروز چهارشنبه با حضور ١٠٢٤ کاراته کا از ١١٨ کشور در اتریش آغاز و تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.