www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۳۲ 1393/12/13

سجادی: مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو قانونی برگزار شد

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخابات فدراسیون ووشو دقیقا طبق مقررات برگزار شد و همه دیدند که همه با هم به یک نفر رای دادند. به گزارش “رزم نیوز”، مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو  امروز برگزار شد و مهدی علی‌نژاد با کسب 41 رای به عنوان رئیس 4 سال آینده […]

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخابات فدراسیون ووشو دقیقا طبق مقررات برگزار شد و همه دیدند که همه با هم به یک نفر رای دادند.

به گزارش “رزم نیوز”، مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو  امروز برگزار شد و مهدی علی‌نژاد با کسب 41 رای به عنوان رئیس 4 سال آینده این فدراسیون انتخاب شد. نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در پایان این مجمع در صحبت‌های خود اظهار داشت: انتخابات ووشو دقیقا مثل مقررات برگزار شد. ما برای درج آگهی فرصت دو ماهه مشخص کرده بودیم.
وی در ادامه افزود: دبیر فدراسیون امروز به عنوان دبیر مجمع در انتخابات حضور داشت و این صحبت‌هایی که دوستان در مورد زمان انتخابات و دبیر مجمع مطرح کردند، به نظر می‌رسد یک مقدار اطلاعات‌شان کم است که اینطور صحبت کردند. سجادی در مورد انتقاد یکی از کاندیداها که در صحبت‌های خود مدعی شد که در پایان این مجمع علی‌نژاد قطعا با 41 رای به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می‌شود،‌ خاطرنشان کرد: این صحبت خوبی نیست. اینجا کسی از رای هیچ کسی خبر ندارد. بنده اعلام کردم هر گونه اثری روی برگه‌های رای وجود داشته باشد آن رای مخدوش اعلام می‌شود.
ما برای برگزاری مجمع امروز فرصت 15 روزه که طبق قانون است را رعایت کردیم. امروز 41 نفر رای دادند و ما باید به نظرات آنها احترام بگذاریم. اگر رای رقیبان به یکدیگر نزدیک بود موضوع فرق می‌کرد اما شاهد بودیم امروز همه با هم به یک نفر رای دادند. وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه گویا مربیان بازی‌های آسیایی که به دریافت نکردن پاداش خود اعتراض کرده بودند برای گرفتن پاداش خود اقدام کردند و به آنها پاداش داده نشده است،‌ گفت:‌ من از این موضوع که شما امروز اعلام کردید خبری ندارم و چنین نامه‌ای را ندیده‌ام.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا زمان مجمع بسکتبال مشخص شده یا  خیر، گفت: هنوز زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال مشخص نیست و تاریخ آن اعلام نشده چون هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم. سجادی در پاسخ به این سؤال که مجمع فوق‌العاده‌ای که برای فدراسیون فوتبال قرار بود تا پایان سال برگزار شود و همچنین حساب‌های مالی که مشکل داشت، چه شد، گفت: در مورد مجمع از رئیس مجمع که رئیس فدراسیون نیز هست، سؤال بپرسید. در مورد موارد حسابرسی‌ها نیز من اطلاع جدیدی ندارم.
وی در پایان صحبت‌های خود در مورد اینکه صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال اشکال داشته و قرار بوده بعد از اصلاح ارائه شود آیا این اتفاق رخ داد یا خیر،‌ گفت: آخرین مجمع فوتبال 2 ماه پیش برگزار شد که آن زمان مجمع، صورت‌های مالی را قبول نکرد و قرار شد که اشکالات برطرف شود و هنوز اطلاع جدیدی نداریم.
Razmnews_8181

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید