www.khabarrazmavar.ir

ووشو قهرمانی آسیا - چین تایپه؛

شناسه خبر : ۱۹:۴۲ 1395/06/11

سانداکاران ایران با پیروزی آغاز کردند/ تالوکاران به مدال نرسیدند

سانداکاران ایران کار خود را در نهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی آسیا با برتری مقابل رقبای خود در چین تایپه آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این دوره از مسابقات عصر امروز پنجشنبه با حضور تیم هایی از ۲۰ کشور آسیایی به میزبانی چین تایپه در شهر تایپه، پایتخت  این کشور آغاز شد. در روز نخست این مسابقات ووشوکاران در بخش ساندا یا همان مبارزه به دیدار رقبای خود رفتند که نمایندگان کشورمان رقبای خود را شکست دادند.

 «سهیلا منصوریان» در وزن ۵۲- کیلوگرم ساندا بانوان دور اول «هی بین کیم» نایب قهرمان جهان و دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی اینچئون از کره‌جنوبی را پیش رو داشت که در دو راند متوالی به برتری دست یافت و به نیمه نهایی صعود کر. وی برای صعود به نیمه نهایی حریفی از چین را پیش رو دارد.

«مهدی محمدی» در وزن ۵۶- کیلوگرم در دور راند متوالی «اوازبک امان بکوف» از قرقیزستان را شکست داد و به یک چهارم نهایی صعود کرد. وی در مرحله بعدی با حریفی از ماکائو روبرو خواهد شد.

«عرفان آهنگریان» در وزن ۶۰- کیلوگرم دور نخست و در پیکار با  «پتون بالاواردانا» از سریلانکا ۲ بر صفر پیروز شد و به یک چهارم نهایی صعود کرد. آهنگریان در مرحله بعدی سانداکاری از ماکائو را دیدار می کند. «سعید فاضلی» در وزن ۴۰- کیلوگرم نماینده ماکائو را ناک اوت کرده و به نیمه نهایی صعود کند. وی در نیمه نهایی با نماینده ویتنام روبرو می شود.

همچنین امروز در بخش تالوی مردان، «فرشاد عربی» در فرم نن گون با امتیاز ۹،۶۴ پنجم شد و نماینده تایوان به مدال طلا رسید. «طاهر قاسمی» دیگر نماینده ایران در این فرم به امتیاز ۸،۹۵ رسید.«امیر محمد رضایی» در فرم گون شو با امتیاز ۸،۸۴ کار خود را به اتمام رساند.

در بخش تالوی بانوان، «حمیده برخور» در فرم تای چی چوان با امتیاز ۸،۹۹ و «فاطمه حیدری» در فرم نان چوان با امتیاز ۹ به کار خود پایان دادند.

رقابت های ووشوی قهرمانی آسیا تا روز ۱۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید