www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۵۳ 1396/04/24

زوراولف شگفتی ساز در میدان GLORY 43

مسابقات GLORY 43 بامداد امروز در مدیسون اسکوئر گاردن نیویورک با شگفتی همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در مهمترین مبارزه بخش سوپرفایت ها که مبارزه بر سر عنوان قهرمانی موقت دسته نیمه سنگین وزن گلوری بود، پاول زوراولف از اوکراین با رای متحد داوران موفق شد بر سائولو کاولاری قهرمان سابق این دسته پیروز شود.زوراولف در یکی از رویدادهای آینده گلوری می بایست به مصاف آرتم وخیتوف مدافع عنوان قهرمانی برود.جنگی میان روسیه و اوکراین همانند دنیای سیاست!
در تیتر اصلی GLORY 43 نیز بنجامین آدگبویی نفر شماره یک بین مدعیان سنگین وزن با گوتو اینوسنت به مصاف یکدیگر رفتند.،مبارزه ای که به اعتقاد بسیاری یک پیروزی آسان برای فایتر رومانیایی پیش بینی می شد اما پس از سه راند مبارزه این اینوسنت برزیلی بود که موفق شد با امتیاز نزدیک و رای غیر متحد داوران آدگبویی را شکست دهد.
در تورنمنت مدعیان دسته پر وزن گیگا چیکادزه گرجستانی و کوین فان نوسترند امریکایی با پیروزی در نیمه نهایی به فینال رسیدند و در حالی که پیش بینی می شد چیکادزه فاتح تورنمنت شود اما این فایتر کشور میزبان بود که توانست با امتیاز پیروز شود و شگفتی این مسابقات را کامل کند.به هر روی نتایج کامل مبارزات GLORY 43 بدین شرح می باشد:

مبارزات بخش سوپرفایت:

خروس وزن بانوان: انیسه مکسن (فرانسه) با رای متحد داوران بر جیدی منزس (برزیل) پیروز شد.
سبک وزن: ایتای گرشون (اسرائیل) نیز به همین ترتیب از سد رافال دودک (لهستان) عبور کرد.
پر وزن: چنچن لی (چین) با ناک اوت (اور هند راست) در راند نخست ترنس هیل (ایالات متحده امریکا) را شکست داد.
میان وزن: جو تیلور (ایالات متحده امریکا) با ناک اوت فنی (سه بار ناک دان در یک راند) در راند دوم بر هموطنش آریل سپولودا چیره شد.
پر وزن: بایلی ساگدن (بریتانیا) با رای متحد داوران بر آرتور سورسور از کشور میزبان فائق آمد.
مبارزه عنوان قهرمانی موقت نیمه سنگین وزن: پاول زوراولف (اوکراین) با رای متحد داوران بر سائولو کاوالاری (برزیل) پیروز شد.

مبارزات اصلی:

نیمه نهایی شماره یک-تورنمنت مدعیان پر وزن: گیگا چیکادزه (گرجستان) با رای نامتحد داوران الکسی اولیانوف (روسیه) را شکست داد.
نیمه نهایی شماره دو-تورنمنت مدعیان پر وزن: کوین فان نوسترند (ایالات متحده امریکا) با ناک اوت فنی (دو بار ناک دان در یک راند تورنمنت) بر مو عبد الرحمان (بریتانیا) غلبه کرد.
سبک وزن: الویس گشی (ایالات متحده امریکا) با ناک اوت فنی (سه بار ناک دان) در راند دوم بر جاش جونسی (کانادا) پیروز شد.
فینال تورنمنت مدعیان پر وزن: کوین فان نوسترند (ایالات متحده امریکا) مس از سه راند مبارزه و با امتیاز گیگا چیکادزه (گرجستان) را مغلوب ساخت.
سنگین وزن: گوتو اینوسنت (برزیل) هم به همین طریق با پیروزی بر بنجامین آدگبویی (رومانی) شگفتی ساز شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.