www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۵۷ 1394/05/12

زمان خداحافظی دیرپاترین دبیر فدراسیون رسید/ سمندر: همه فدراسیون ها حواشی دارند و مختص کاراته نیست

مردی که 2 دهه از زندگی حرفه ای خود را در فدراسیون کاراته گذراند اکنون باید با فدراسیون خداحافظی کند. آشوری از سال 70 با عنوان عضوی از روابط عمومی فدراسیون کاراته پای به داخل فدراسیون گذاشت و پس از آن مدیر روابط عمومی و سپس سالها در سمت دبیری فدراسیون تا امروز در خانه […]

مردی که 2 دهه از زندگی حرفه ای خود را در فدراسیون کاراته گذراند اکنون باید با فدراسیون خداحافظی کند. آشوری از سال 70 با عنوان عضوی از روابط عمومی فدراسیون کاراته پای به داخل فدراسیون گذاشت و پس از آن مدیر روابط عمومی و سپس سالها در سمت دبیری فدراسیون تا امروز در خانه دوم خود ماند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، در حالی که گمانه زنی ها و شایعات حکایت از تغییر ریاست فدراسیون کاراته می کرد ناگهان نتیجه تغییر کرد و سمندر حکم برکناری محسن آشوری با سابقه ترین دبیر فدراسیون را امضاء کرد.

علیرضا سمندر اظهار کرد: برکناری آشوری خصومت شخصی نبوده و هیچ مشکل شخصی بین من و ایشان وجود ندارد. اما ادامه همکاری ما با هم دیگر ممکن نیست و بهترین کار تغییر در سمت دبیر فدراسیون و آنهم برای پیشرفت کاراته و در راستای سیاست حفظ موقعیت جهانی کاراته ایران در جهان است.

رئیس فدراسیون گفت: برکناری آشوری قطعی است و حتی رایزنی هایی با احمد صافی و علی مردانی بعنوان نامزد این پست انجام شده و در حال تصمیم گیری برای انتخاب بهترین و اصلح ترین شخص برای این سمت است.

سمندر در ادامه گفت: اختلافات ما خیلی وقت پیش بوجود آمده و با تمام علاقه ای که من به ایشان دارم و همین علاقه مانع از اخذ تصمیمی قطعی تا امروز شد، اما طی چند روز گذشته به این نتیجه رسیدم منافع فدراسیون و اعضاء خانواده کاراته بر علاقه قلبی من ارجح است و ادامه وضعیت موجود لطمه جبران ناپذیری به فدراسیون خواهد زد. پس طی نامه ای به عنوان رئیس فدراسیون و بر اساس وظایف خودم که انتصاب و عزل دبیر فدراسیون هم یکی از آنها است به اطلاع وزارت ورزش و جوانان رساندم.

رئیس فدراسیون در خصوص موقعیت نایب رئیس بانوان خود بیان کرد: خانم شاه محمدی همچنان در پست خود و در خدمت فدراسیون و بانوان فدراسیون کاراته هستند و در حال حاضر تصمیمی به تغییر در این بخش نگرفته ام.

سمندر درباره حاشیه های بوجود آمده گفت: بلاخره حاشیه وارد همه فدراسیون های ورزشی می شود و کاراته هم مستثناء از این قاعده نیست. این حواشی ارتباطی به حضور یا عدم حضور برخی از افراد نیست.

انتهای پیام

Water 1

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.