www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۲۰ 1393/11/26

زمان برگزاري مسابقات ووشو قهرماني آقايان کشور به تعويق افتاد

رقابت هاي ووشوي قهرماني آقايان کشور در رده هاي سني جوانان و بزرگسالان از 17 تا 22 اسفند ماه در بندرعباس برگزار خواهد شد. به گزارش “رزم نیوز” ، پیش از این قرار بود این مسابقات از 10 تا 15 اسفند ماه ماه در همین شهر برگزار شود که با توجه به اعلام وزارت ورزش و […]

رقابت هاي ووشوي قهرماني آقايان کشور در رده هاي سني جوانان و بزرگسالان از 17 تا 22 اسفند ماه در بندرعباس برگزار خواهد شد.

به گزارش “رزم نیوز” ، پیش از این قرار بود این مسابقات از 10 تا 15 اسفند ماه ماه در همین شهر برگزار شود که با توجه به اعلام وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در تاریخ 13 اسفند، به تصمیم مسئولان فدراسیون جهت جلوگیری از هر گونه تداخل کاری، این پیکارها با تاخیر یک هفته ای برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که مسابقات ووشوی قهرمانی بانوان کشور در رده های سنی جوانان و بزرگسالان و بر اساس برنامه از قبل تعیین شده، از 2 تا 7 اسفند ماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.