www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۳۹ 1395/05/01

رژیم 5 روزه ی دارچین، بی رحم ترین چربی سوز دنیا!

به طور کلی مدیریت وزن بدن با ثابت نگه داشتن انسولین و فشارخون بسیار آسان تر انجام می گیرد. از طرفی اگر سیستم گوارش بدن نیز به خوبی کار کند، مدیریت وزن بدن بسیار ساده تر خواهد شد. مطالعات نشان داده اند که گنجاندن دارچین در رژیم غذایی روزانه کمک بسیار زیادی به کاهش وزن خواهد کرد.

فواید دارچین در کاهش وزن عبارتند از:

1. کاهش و ثابت نگه داشتن قندخون (انسولین)
2. کاهش اشتها و احساس سیری
3. چربی سوزی (خصوصاً چربی های شکم)
4. از بین بردن چربی های موضعی زیر پوست (سلولیت)

– رژیم دارچین:
اگه از همه رژیم های لاغری نا امید شدین، رژیم لاغری دارچین می تونه آخرین رژیمی باشه که کمک تون کنه! بنا به تحقیقات دانشگاه بریتانیا، دارچین یک قرص معجزه آسای جدید برای کاهش وزن است، خصوصاً برای چربی های مزاحم در ناحیه شکم. بنا به مطالعه صورت گرفته در دانشگاه بریتانیا، افرادی که در رژیم لاغری خود از دارچین استفاده می کنند، 500% بیشتر از سایر افراد وزن کم می کنند!! این مقاله که در نشریه دنیای بانوان (the woman’world) به چاپ رسیده است، رژیم دارچینی 5 روزه زیر را پیشنهاد میدهد:
توصیه می شود 500 میلی گرم دارچین در وعده صبحانه، 1000 میلی گرم در وعده ناهار و 500 میلی گرم در وعده شام میل کنید. این میزان دارچین را می توانید به طرق مختلف مصرف کنید، مثلا روی سیب بپاشید، روی سیب زمینی بزنید و یا همراه با شکلات داغ میل کنید.
بنا به مطالعات متعددی که در این زمینه انجام گرفته است، مخلوط دارچین و عسل، تجمع چربی در بدن را کاملا متوقف می سازد. عسل به تنهایی یک ماده بسیار موثر در کاهش وزن است چون سرعت متابولیسم بدن را افزایش می دهد و اگر همراه با دارچین مصرف شود، انگل و قارچ موجود در سیستم گوارش را از بین می برد و از بروز مشکلات گوارشی نیز جلوگیری می کند و در نتیجه به کاهش وزن می انجامد.

برای این کار می توانید 1 لیوان آب جوش بیاورید و سپس 1 قاشق غذاخوری دارچین به آن اضافه کنید و اجازه دهید دم بکشد. بعد از نیم ساعت 2 قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید. (توجه داشته باشید که اضافه کردن عسل به آب داغ باعث از بین بردن آنزیم های موجود در عسل می شود.)

آخرین اخبار