www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۵۷ 1393/11/15

روز جمعه برگزار می شود؛ تقابل ستاره‌های کاراته ایران روی تاتامی سوپر لیگ

با بازگشت آذرخودرونوین قم به رقابتهای سوپر لیگ و دیدار این تیم با صدرنشین مسابقات تنور کاراته آخر هفته داغ خواهد شد. به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از خبرگزاری مهر ، هفته سوم از دور رفت سوپر ليگ كاراته باشگاه‌هاي كشور جمعه هفته جاری در باشگاه پيام تهران برگزار مي شود. این هفته 13 […]

با بازگشت آذرخودرونوین قم به رقابتهای سوپر لیگ و دیدار این تیم با صدرنشین مسابقات تنور کاراته آخر هفته داغ خواهد شد.

به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از خبرگزاری مهر ، هفته سوم از دور رفت سوپر ليگ كاراته باشگاه‌هاي كشور جمعه هفته جاری در باشگاه پيام تهران برگزار مي شود. این هفته 13 دیدار برگزار خواهد شد که در مهمترین بازی دانشگاه آزاد صدرنشین 12 امتیازی مسابقات به دیدار آذرخودرونوین قم خواهد رفت.

قمی ها که هفته دوم را به دلیل سفر برخی کاراته کاهای خود به فرانسه مرخصی گرفته بودند این هفته چهار بار به روی تاتامی خواهند رفت که مهمترین آن تقابل با دانشگاه آزاد است. حضور نفراتی چون امیر مهدیزاده، حسین سمندر، سعید احمدی و سجاد گنج زاده در ترکیب نماینده قم در سوپر لیگ و کاراته کاهایی چون بخش محمد لو ، پورشیب ، فداکار و سلطانی در ترکیب دانشگاه آزاد نوید برگزاری مبارزاتی در اندازه های جهانی را می دهد.

مناطق نفت خیز جنوب هم که هفته گذشته با چند پیروزی شیرین تا مکان دوم جدول بالا آمد این هفته برای تثبیت جایگاه خود باید با برق هرمزگان ، مهیار و آذرخودرو دیدار کند. تیم قمی علاوه بر نفرات ملی پوش در ترکیب کومیته ، با حضور تیم کاتای مقدم و داود شاهچراغی در کاتای انفرادی بخت زیادی برای پیروزی مقابل رقبای خود دارد.

برنامه کامل ديدارهاي هفته سوم:

مرحله اول:
* آكادمي كمربند سياه – آذرخودرو نوين قم
* شهرداري سيرجان – آواي رزم
* دانشگاه آزاد اسلامي – مهيار تهران
* صنعت برق هرمزگان – مناطق نفت خيز جنوب

مرحله دوم:
* شهرداري سيرجان – شهيد ستاري قرچك
* دانشگاه آزاد اسلامي- آذرخودرو نوين قم
* صنعت برق هرمزگان-آواي رزم
* مناطق نفت خيز جنوب-مهيار تهران

مرحله سوم:
* دانشگاه آزاد اسلامي – آكادمي كمربند سياه
* صنعت برق هرمزگان – شهيد ستاري قرچك
* مناطق نفت خيز جنوب – آذرخودرو نوين قم
* مهيار تهران – آواي رزم

ديدار معوقه هفته دوم:
* آذرخودرو نوين قم – مهيار تهران

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید