www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۲۱ 1394/02/02

روزبهانی: کمربند دوم قهرمانی را می‌خواهم/ با تمام قوا روی رینگ می‌روم

بوکسور وزن منهای 81 کیلوگرم کشورمان تاکید کرد با پیگیری منظم تمرینات با قدرت در دور دوم مسابقات APB حضور پیدا می‌کند. احسان روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار “رزم نیوز” اظهار داشت: حدود یک ماه است تمرینات خود را به صورت‌منظم روزی دونوبت زیر نظر بهرامی نژاد و اکبر احدی پیگیری می‌کنم. نخستین المپین ایران در […]

بوکسور وزن منهای 81 کیلوگرم کشورمان تاکید کرد با پیگیری منظم تمرینات با قدرت در دور دوم مسابقات APB حضور پیدا می‌کند.

احسان روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار “رزم نیوز” اظهار داشت: حدود یک ماه است تمرینات خود را به صورت‌منظم روزی دونوبت زیر نظر بهرامی نژاد و اکبر احدی پیگیری می‌کنم.

نخستین المپین ایران در بازی‌های المپیک 2016 ریو افزود: به علت شکستگی که از ناحیه بینی داشتم طبق دستور دکتر نیاز به 18 ماه استراحت یا به عبارتی شرکت نکردن در مسابقات داشتم اما طبق برنامه آیبا باید در دور دوم مسابقات APB که خردادماه جاری برگزار می‌شود شرکت داشته باشم.

روزبهانی با اعلام اینکه حضور در این مسابقات برای من حائز اهمیت است، افزود: درست است احتمال تشدید مصدومیت از ناحیه بینی وجود دارد اما می‌خواهم با تمام قوا برای کسب دومین کمربند قهرمانی جهان تلاش کنم و در دومین دوره رقابت‌های APB هم قهرمانی را کسب کنم. جدا از مسایل فنی، قهرمانی در این مسابقات از لحاظ مالی هم به من کمک می‌کند.

وی همچنین اعلام کرد: هرچه بیشتر در کوران مسابقات قرار بگیرم راحت‌تر هستم و می‌توانم آمادگی خود را حفظ کنم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی درباره نحوه برگزاری رقابت‌های جهانی APB بیان داشت: برای دفاع از عنوان قهرمانی 8 مبارزه پیش‌رو دارم که این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای در زمان‌های مختلف برگزار خواهد شد.

روزبهانی درباره حضور مربی اوکراینی در رأس کادر فنی تیم ملی بوکس گفت: شناخت چندانی از این مربی ندارم، فقط می‌دانم مربیان خوب و کاربلدی در کشورمان داریم که می‌شود بهتر از توانایی آنها استفاده کرد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید