www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۱۲ 1398/03/05

روزبهانی: همان «احسان» گذشته هستم و تغییری نکرده ام

بوکسور المپیکی ایران با بیان اینکه هیچگاه خود را از سایر نفرات تیم ملی جدا ندانسته است، گفت: بعد از المپیک ۲۰۱۲ لندن تاکنون حرف های زیادی در خصوصم زده شد، اما من همان «احسان» گذشته هستم و تغییری نکرده ام.

«احسان روزبهانی» پس از حضور در اردوی تیم ملی بوکس در گفت و گو با پایگاه خبری رزم آور، اظهار داشت: از روز گذشته (شنبه) در تمرینات تیم ملی حاضر شدم تا همراه دیگر نفرات برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک آماده شوم.

وی افزود: مرحله جدید اردو از روز چهارشنبه اول خردادماه آغاز شد و پس از هماهنگی کادر فنی در چند روز نخست تمرین حضور نداشتم.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، عنوان کرد: تمرینات شخصی ام را دنبال می کردم و اکنون باید دوباره وزن کم کنم که کار بسیار دشواری است.

وی با بیان اینکه دو تا سه مرحله مسابقات انتخابی برای اردونشینان بوکس در پیش است، گفت: چندی قبل، یک وزن بالاتر رفتم که دوباره تصمیم بر این شد که به ۸۱ کیلوگرم بازگردم.

روزبهانی با بیان اینکه بوکسورها نیاز به حضور تورنمنت های بین المللی دارند، تاکید کرد: قبل از مسابقات سهمیه المپیک که شهریورماه در روسیه برگزار می شود نیاز است تا در تورنمنت های بین المللی شرکت کنیم.

وی در مورد مسابقات جهانی روسیه و گزینشی المپیک ۲۰۲۰، گفت: هر ۲ مرتبه ای که به المپیک رسدیم، از طریق مسابقات گزینشی جهانی به سهمیه رسیده ام و بنظرم کار در رقابت های جهانی ساده تر از قاره ای است.

این بوکسور باتجربه ادامه داد: قبل از مسابقات جهانی روسیه، تورنمنت جایزه بزرگ قزاقستان برگزار می شود که نیاز است در آن حضور یابیم. به مسئولان فدراسیون چندبار گرفته ام که حضور در تورنمنت قزاقستان در راه آماده سازی نفرات الزامی است و اکنون نمی دانم کادر فنی و مسئولان چه تصمیمی در این خصوص دارند.

روزبهانی در مورد ۲ دوره حضورش در بازی های المپیک، گفت: همه بوکسورهای ما هر چقدر تلاش کنند؛ قرار نیست بوکس ایران در مسابقات مهم نتیجه بگیرد و نمی دانم چرا نباید مدال بگیریم. خیلی اتفاقات باید رخ دهد و باید خیلی پول ها خرج شود و ارتباطات بین المللی داشته باشیم تا به موفقیت برسیم.

بوکسور باتجربه کشورمان درباره حضور در اردوی تیم ملی پس از تغییرات کادر فنی و پایان دادن به شائبه حضور نیافتن در تمرینات گروهی تیم ملی، گفت: بعد از المپیک ۲۰۱۲ لندن برای من خیلی حرف و حدیث درآمد که خودم را از همه جدا می دانم، اما من همان احسان گذشته هستم و تغییر نکرده ام.

روزبهانی گفت: خیلی از شرایط زندگی شخصی ام را برای موفقیت بوکس ایران زیرپا گذاشتم و امیدوارم اکنون که به پایان ورزش حرفه ای نزدیک می شوم به حقم برسم.

این بوکسور در مورد حمایت های حامی مالی از وی برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک، گفت: شرکت «راک دارو» تا بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو حامی من است که باید از آنان قدردانی کنم که موجب افزایش انگیزه ام شده اند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید