www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۰۰ 1393/12/19

روزبهانی: ناطق‌نوری دوست دارد کمک کند اما می‌گوید بودجه ندارد!

احسان روزبهانی گفت: شرایط مصدومیت بینی‌ام خوب نیست و چون شکستگی شدیدی دارد، فعلا تمرین بوکس ندارم. به گزارش “رزم نیوز” ، ملی‌پوش بوکس که اولین سهمیه المپیک ریو را برای ورزش ایران کسب کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص کمک های فدراسیون بوکس و صحبت‌هایش با رییس فدراسیون، […]

احسان روزبهانی گفت: شرایط مصدومیت بینی‌ام خوب نیست و چون شکستگی شدیدی دارد، فعلا تمرین بوکس ندارم.

به گزارش “رزم نیوز” ، ملی‌پوش بوکس که اولین سهمیه المپیک ریو را برای ورزش ایران کسب کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص کمک های فدراسیون بوکس و صحبت‌هایش با رییس فدراسیون، اظهار کرد: با آقای ناطق نوری صحبت کرده‌ام. ایشان تمایل زیادی دارد تا به من کمک کند و هزینه‌های درمانی من را بپردازد، اما می‌گوید بودجه‌ای ندارد!

او همچنین در خصوص پاداشی که قرار بود برای کسب سهمیه المپیک به او پرداخت شود نیز، گفت: پاداش نقدی به من پرداخت نشد.

روزبهانی با اشاره به برنامه تمرینی‌اش افزود: هر چند تمرین بوکس ندارم، ولی زیر نظر آقای احدی (سرمربی تیم ملی) ورزش می‌کنم و هر روز صبح پس از پیگیری وضعیت سلامتم نزد دکتر بهرامی نژاد کارهای بدنسازی‌ام را پیگیری می‌کنم.

او در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدوارم مشکل مالی فدراسیون که یک معضل همیشگی بوده حل شود و برای فدراسیون اسپانسری پیدا شود که البته اگر مشکل پخش تلویزیونی مسابقات برطرف شود حتما اسپانسرها توجه بیشتری به ورزش بوکس ایران خواهند کرد، چرا که به نظر من در ایران نابغه‌های زیادی در بوکس وجود دارد که مطمئنا با توجه بیشتر فدراسیون و افزایش بودجه، می‌توان انتظار درخشیدن آنها را داشت.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.