www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۱۳ 1393/09/02

روزبهانی مغلوب زیرکی بوکسور روسی شد؛ احدی: مربی خارجی دوای درد بوکس ایران نیست

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: حریف روسی احسان روزبهانی در لیگ ستارگان جهان تنها به خاطر هوش و زیرکی خود موفق به شکست احسان شد. اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز در مورد مسابقه روز جمعه نماینده وزن 81- کیلوگرم ایران در لیگ جهانی بوکس خاطر نشان کرد: احسان در این بازی، نمایش […]

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: حریف روسی احسان روزبهانی در لیگ ستارگان جهان تنها به خاطر هوش و زیرکی خود موفق به شکست احسان شد.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز در مورد مسابقه روز جمعه نماینده وزن 81- کیلوگرم ایران در لیگ جهانی بوکس خاطر نشان کرد: احسان در این بازی، نمایش بسیار خوبی داشت، اما حریف روسی وی با زیرکی و هوش بالای خود مبارزه را اداره کرد و در نهایت برنده این دیدار پایاپای لقب گرفت.

وی در خصوص بازی سوم روزبهانی در لیگ ستارگان بوکس جهان ادامه داد: روزبهانی در بازی سوم خود باید با بوکسوری از فرانسه روبرو شود که 2 بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته که البته احسان امید زیادی برای شکست او خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا سایر ملی پوشان هم می توانند در چنین مسابقات مهمی شرکت کنند، اظهار داشت: جاسم دلاوری و فروتن گل آرا، دو بوکسوری هستند که با توجه به استقامت و قدرتی که دارند، می توانند در این رقابت ها شرکت کنند که البته این مهم، به رنکینگ آنها در بوکس جهان و به خصوص حضور مستمر آنها در لیگ های حرفه ای باز می گردد.

احدی در ادامه درباره صحبت های اخیر پیرامون استخدام مربی خارجی برای تیم ملی گفت: ما در بازی های 1998 آسیایی بانکوک و گوانگژو با مربی خارجی نتایج قابل قبولی نگرفتیم. من این موضوع را از منظر یک مربی داخلی مطرح نمی کنم، بلکه یک دیدگاه ملی دارم. به همین دلیل، معتقدم دوای درد بوکس ایران مربی خارجی نیست. چرا که مربی خارجی نمی تواند معجزه کند. به نظرم ما باید زیرساخت های این ورزش را تقویت کنیم و به طور زیربنایی و از رده های سنی پایه بوکس را گسترش دهیم.

وی افزود: البته مربی خارجی به عنوان یک استعدادیاب و کسی که به شناسایی نفرات آماده و آینده دار در استان ها کمک کند، بسیار مفید است و برای مهیا کردن سنین پایه موثر خواهد بود.

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان در مورد برنامه های تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی قطر تصریح کرد: در حال حاضر که مسابقات قهرمانی کشور در بروجرد در حال برگزاری است که در پایان این رقابت ها، نفرات برتر را انتخاب می کنیم تا در کنار سایر ملی پوشان، اردوی تیم ملی را از هفته آینده آغار کنیم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید