www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۳۱ 1393/10/24

رودکی: این بار هم می‌خواهند من را بازی دهند/مسئولان فدراسیون به دنبال مانور تبلیغاتی هستند

رئیس و نایب رئیس فدراسیون باید مصاحبه کرده و شرایط بازگشتم را با صراحت و بدون سیاسی بازی به مردم اعلام کنند. در غیر این صورت به تیم ملی بازنخواهم گشت. کاپیتان پیشین تیم ملی جودو گفت: رئیس و نایب رئیس فدراسیون باید مصاحبه کرده و شرایط بازگشت من را به تیم ملی اعلام کنند. […]

رئیس و نایب رئیس فدراسیون باید مصاحبه کرده و شرایط بازگشتم را با صراحت و بدون سیاسی بازی به مردم اعلام کنند. در غیر این صورت به تیم ملی بازنخواهم گشت.

کاپیتان پیشین تیم ملی جودو گفت: رئیس و نایب رئیس فدراسیون باید مصاحبه کرده و شرایط بازگشت من را به تیم ملی اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، پس از مسابقات جودوی قهرمانی کشور که روز جمعه برگزار شد، کادر فنی تیم ملی، اسامی 40 جودوکار را برای حضور در اردوها اعلام کرد که در این بین، نام محمد رضا رودکی نیز دیده می‌شود، اما وی هنوز از حضور در اردوی تیم ملی امتناع کرده است.

رودکی در گفت‌وگوی درخصوص عدم حضور خود در تمرینات تیم ملی اظهار داشت: من هر روز در آکادمی تمرین می‌کنم. امروز هم برای تمرینات شخصی‌ام رفته بودم، اما گفتند رودکی به اردو رفته که چنین خبری درست نیست.

وی افزود: قبلا هم گفته‌ام و باز هم می‌گویم برای بازگشت به تیم ملی یکسری شرایط دارم که تا آنها مهیا نشود، به تیم ملی بازنخواهم گشت.

دارنده دو مدال نقره و برنز بازی‌های آسیایی 2010 گوانگ‌ژو ادامه داد: قبل از این هم به تیم ملی دعوت شده بودم و گفتم مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی کشورم هستم، اما متاسفانه رئیس و نایب رئیس فدراسیون من را بازی دادند.

رودکی یادآور شد: رئیس و نایب رئیس فدراسیون باید مصاحبه کرده و شرایط بازگشتم را با صراحت و بدون سیاسی بازی به مردم اعلام کنند. در غیر این صورت به تیم ملی بازنخواهم گشت.

قهرمان جودوی آسیا با بیان اینکه مسئولان فدراسیون به دنبال مانور تبلیغاتی هستند، گفت: آنها قبلا هم من را دعوت کرده بودند، اما حرف و عمل‌شان یکی نبود. حتی گفتند مسعود آخوندزاده من را دعوت کرده که چنین چیزی نبود.

کاپیتان پیشین تیم ملی جودو در پایان، در مورد نتایج ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات آسیایی کویت خاطرنشان کرد: با توجه به زمان اندکی که در اختیار تیم است، فکر کنم نهایتا یکی – دو برنز بگیریم. البته تیمی که من دیدم، حداقل باید 5 – 6 سال در مسابقات برون‌مرزی حضور پیدا کند و تجربه به دست آورد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید