www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۲۰ 1395/02/05

رقابت های انتخابی تیم جودو جوانان ایران برگزار می شود

رقابتهای انتخابی تیم ملی جودو جوانان برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا نهم اردیبهشت ماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا شهریورماه سال جاری در هند برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان به منظور حضور در این رقابتها با برگزاری […]

رقابتهای انتخابی تیم ملی جودو جوانان برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا نهم اردیبهشت ماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا شهریورماه سال جاری در هند برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان به منظور حضور در این رقابتها با برگزاری مسابقات انتخابی برنامه آماده سازی خود را آغاز می کند.

رقابتهای انتخابی تیم ملی نوجوانان جمعه گذشته در سالن شهید افراسیابی برگزار شد و مسابقات انتخابی جوانان نیز پنجشنبه هفته جاری (نهم اردیبهشت ماه) با حضور ۷۰ جودوکار مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی برگزار خواهد شد.

در پایان این مسابقات در هر وزن سه جودوکار به اردوی تیم ملی راه پیدا کرده و تمرینات خود را زیر نظر محمدمنصوری و احمد کاظمی به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی آغاز خواهند کرد.

تیم ملی جودو جوانان ایران در دوره قبلی رقابتهای قهرمانی آسیا موفق به کسب یک مدال طلا و چهار برنز در مسابقات ۲۰۱۵ بانکوک شده بود.

به نقل از خبرگزاری مهرTel-razmavar1

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.