www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۴۲ 1394/06/28

رقابتهای کاتای قهرمانی جهان – هلند جودوکاران از فردا روی تاتامی جهانی می روند/ موفقیت داوران ایرانی

رقابتهای کاتای قهرمانی جهان از فردا یکشنبه درحالی به میزبانی هلند برگزار خواهد شد که قبل از آغاز این رقابتها سه داور ایرانی موفق به اخذ درجه بین المللی شدند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، تیم ملی کاتای ایران در دو بخش “کیمه نو”کاتا و “گوشین جوتسو” کاتا روز گذشته راهی هلند شد و […]

رقابتهای کاتای قهرمانی جهان از فردا یکشنبه درحالی به میزبانی هلند برگزار خواهد شد که قبل از آغاز این رقابتها سه داور ایرانی موفق به اخذ درجه بین المللی شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، تیم ملی کاتای ایران در دو بخش “کیمه نو”کاتا و “گوشین جوتسو” کاتا روز گذشته راهی هلند شد و از فردا به دیدار رقبای خود می رود.

بر همین اساس  عبدالوهاب بردی و سید یاشارروح الله زاده در “کیمه نو” کاتا و محمد حسن نجفی و علیرضا کریمی ناصر در  “گوشین جوتسو”  کاتا با هدایت حسین زند در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت.

تیم ملی ایران در سایرکاتا نیز مدعی حضور در مسابقات جهانی و کسب مدال بود که به دلیل نرسیدن رواید سایر کاتاروها از حضور در مسابقات بازماندند.

پیش از آغاز این رقابتها سه داور بین المللی کشورمان در سمینار آموزش و ارتقا درجه داوری کاتا شرکت و موفق به دريافت درجه داوری جهانی در بخش  شدند.

محمدرضا دهقانی زاده و علی داورزنی از تهران به همراه محمدرضا اخگر از استان مرکزی در این سمینار حضور داشتند که با موفقیت این دوره را پشت سر گذاشته و درجه داوری جهانی در بخش کاتا را کسب کردند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.