www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۲۴ 1393/11/13

رقابتهای انتخابی تیم ملی جودو برگزار می‌شود

مرحله نخست رقابتهای انتخابی درون اردویی تیم ملی جودو چهارشنبه هفته جاری در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود. به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از خبرگزاری مهر ، مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو ایران از فردا سه‌شنبه با حضور 44 جودوکار در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران، آغاز می‌شود و با […]

مرحله نخست رقابتهای انتخابی درون اردویی تیم ملی جودو چهارشنبه هفته جاری در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از خبرگزاری مهر ، مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو ایران از فردا سه‌شنبه با حضور 44 جودوکار در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران، آغاز می‌شود و با حضور نفرات برگزیده در مسابقه انتخابی تا 4 اسفند ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس مسابقات انتخابی روز چهارشنبه 15 بهمن برگزار می شود و نفرات اول تا سوم هر وزن جواز حضور در ادامه تمرینات تیم ملی بزرگسالان را دریافت خواهند کرد.  وزن کشی مسابقات از ساعت 18 تا 19 روز سه شنبه 14 بهمن با ارفاق وزنی 3 کیلوگرم خواهد بود.

ایمان نیک‌اقبال از اصفهان، فیروز اسدی، مجید تاجری، میلاد احمدی و  وحید شکری از البرز، محمد جمالی، سعید ملایی، وحید نوری، مسعود خرابات، حبیب‌الله میرزاجانی، سینا کریمی، احمد قاسمی، شایان نصیرپور، محمد صفری هویدا و محمد ملک‌محمدی از تهران، خسرو رحیمی، جعفر پهلوانی، حیدر زحمت‌کش، محمد پهلوانلو، امید تزتک، محمد نیک‌سرشت، مسعود قوی بازو از خراسان رضوی، مهدی دلیریان، محمد محمدی بریمانلو، احمد جفاکش مقدم، سعید قلیچی و سعید معظمی از خراسان شمالی، محمد رشنونژاد و ناصر ناصری‌پور از خوزستان، وحید بنا، جواد جلالیان، مهدی فتحی‌پور و سیدعلی‌اصغر دوکوهکی از فارس، رامین صفویه، علیرضا شیری نوکنده‌ای و بهزاد عبادی‌فرد از قزوین، عادل ناصرآبادی از کردستان، احسان بهرامیان، قاسم نوری‌زاده، محمد نیک‌آبادی و سید‌علی اصغر موسوی از لرستان، محمدحسین شیخ الاسلامی و ابراهیم قجر از مازندران و محمدرضا خطیبی از گیلان بازیکنان دعوت شده به مسابقه انتخابی هستند.

نفراتی که به هر دلیلی در مرحله نخست تمرینات تیم ملی غیبت داشتند و یا سابقه کسب مدال در مسابقات آسیایی را دارند، در صورت تمایل به حضور در اردوی تیم ملی با درخواست کتبی به شورای فنی سازمان تیم‌های ملی حضورشان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید