www.khabarrazmavar.ir

ابلاغیه‌ای از وزارت ورزش به ما ارسال نشده

شناسه خبر : ۱۴:۲۰ 1395/11/23

رشیدی: در مورد انتقال جوجیتسو به فدراسیون جودو بی‌اطلاع هستم!/ این تصمیمات برای ما عجیب است

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در واکنش به منتقل شدن انجمن جوجیتسو به فدراسیون جودو گفت: بنده به عنوان رئیس این فدراسیون از این خبر بی‌اطلاع هستم و این موضوع برای ما عجیب است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، طبق تصمیم مسئولان وزارت ورزش و جوانان رشته رزمی جوجیتسو از فدراسیون ورزش‌های رزمی منفک و به مدت ۶ ماه تحت پوشش فدراسیون جودو و کوراش قرار گرفت. با تصمیم محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای رشته رزمی جوجیتسو موقتا زیر مجموعه فدراسیون جودو قرار گرفت.

در دستور معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای آمده، بدیهی است در صورت فراهم آمدن زمینه‌های فعالیت گسترده آن رشته تصمیم نهایی پیرامون انتقال دائم متعاقبا به آن فدراسیون ابلاغ خواهد شد.

محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از منتقل شدن رشته جوجیتسو به فدراسیون جودو اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: بنده به عنوان رئیس این فدراسیون از این خبر بی اطلاع هستم و در واقع شما اولین نفری هستید که این موضوع را به ما اطلاع می‌دهید. هیچ اطلاعی درمورد این جابه جایی ندارم. البته علیرضا امینی نایب رئیس فدراسیون هم از این موضوع اطلاعی ندارد.

وی در ادامه افزود: صبح امروز درخشان رئیس فدراسیون جودو تلفنی با بنده گفت‌وگویی دوستانه داشت که او نیز در مورد این موضوع صحبتی را مطرح نکرد. البته اگر اطلاع داشت قطعا با ما در میان می‌گذاشت.

رشیدی در پاسخ به این سوال که اگر این اتفاق رخ دهد شما موافقت خواهید کرد یا خیر؟ گفت: واقعیت این است که هنوز وزارت ورزش و جوانان درباره این موضوع ابلاغیه‌ای به ما نداده و این جابه جایی برای ما عجیب است.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.