www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۳۱ 1393/08/26

رشیدی: اماراتی‌ها به خاطر مدال میلیون‌ها دلار هزینه کرده بودند/ پوتین هم سامبو کار است

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: اماراتی‌ها برای رسیدن به مدال طلای جوجیتسو چندین میلیون‌ دلار هزینه کرده بودند. در مورد نتایجی که تیم ملی جوجیتسو و سامبو در بازی‌های ساحلی تایلند کسب کرده‌اند، اظهار داشت: در حاشیه برگزاری بازی‌های ساحلی جلسه‌ای را با رئیس فدراسیون جهانی سامبو داشتیم که او در صحبت‌های خود مدعی شد […]

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: اماراتی‌ها برای رسیدن به مدال طلای جوجیتسو چندین میلیون‌ دلار هزینه کرده بودند.

در مورد نتایجی که تیم ملی جوجیتسو و سامبو در بازی‌های ساحلی تایلند کسب کرده‌اند، اظهار داشت: در حاشیه برگزاری بازی‌های ساحلی جلسه‌ای را با رئیس فدراسیون جهانی سامبو داشتیم که او در صحبت‌های خود مدعی شد که‌ ریاست عالی هیأت رئیسه سامبو برعهده رئیس‌جمهور روسیه است. این موضوع برایم خیلی جالب بود که پوتین هم در این رشته فعالیت می‌کند. گویا طبق گفته‌های رئیس فدراسیون جهانی سامبو او با پوتین سال‌ها هم‌باشگاهی بوده است. به هر حال خوشحالیم از اینکه در بخش سامبو سه نفر را به مسابقات اعزام کرده بودیم که حاصل تلاش آنها یک مدال نقره و یک برنز بود و این موضوع خیلی برای ما حائز اهمیت است.

به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از خبرگزاری فارس ، رشیدی در ادامه افزود: در مسابقات جوجیتسو شش نماینده داشتیم که سه نقره و دو برنز حاصل تلاش ملی‌پوشان ما بود. امیرخانی مدال برنز مسابقات را کسب کرد و با توجه به اینکه در بخش وزن آزاد مسابقه داد و مدال کسب کرد نتیجه او برای ما خیلی با ارزش است. در واقع حریفان او 20 کیلوگرم سنگین‌تر بودند. در ادامه مسابقات حق یکی از بازیکنان ما را داوران نادیده گرفتند که حتی مسئولان کمیته ملی المپیک که در سالن مسابقات حضور داشتند به ما گفتند که به نحوه قضاوت داوران اعتراض کنیم، اما من به آنها توضیح دادم که در حال حاضر صلاح نیست؛ چرا که اماراتی‌ها در این رقابت‌ها کاملاً نفوذ کرده بودند و چندین میلیون دلار برای به دست آوردن مدال هزینه کرده بودند.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی در مورد اینکه کشور امارات در جوجیتسو سرمایه‌گذاری زیادی کرده است، گفت: پسر شیخ احمد در جوجیتسو فعالیت می‌کند و او نیز به خاطر پسرش سرمایه هنگفتی را در جوجیتسو صرف کرده است. آنها 200نفر را از برزیل به امارات آوردند تا به ورزشکاران جوجیتسو برزیلی را آموزش دهند. به هر حال این هزینه‌ها باعث شد که آنها 4 مدال طلای مسابقات را کسب کنند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.