www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۲۲ 1395/02/13

رشیدی: استعفا دادم چون بیماری قلبی دارم/ وزارتخانه باید موافقت کند

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: مدتی است به دلیل عارضه قلبی وضعیت جسمانی خوبی ندارم و به همین دلیل استعفا کرده‌ام و این موضوع را امروز با وزیر ورزش و جوانان نیز در میان گذاشتم. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، محمود رشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد دلیل استعفای خود از […]

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: مدتی است به دلیل عارضه قلبی وضعیت جسمانی خوبی ندارم و به همین دلیل استعفا کرده‌ام و این موضوع را امروز با وزیر ورزش و جوانان نیز در میان گذاشتم.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، محمود رشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد دلیل استعفای خود از سمت ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی، اظهار داشت: مدتی است به دلیل عارضه قلبی وضعیت جسمانی خوبی ندارم و به همین دلیل استعفا داده‌ام. چهارشنبه هفته گذشته به مدت 2 روز در بیمارستان به دلیل ناراحتی قلبی بستری شدم، اما به کسی اطلاع ندادم. به خاطر فدراسیون فشار خیلی زیادی روی من است و این فشارها برای من ضرر دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: دو بار استعفا کرده‌ام که هر دو بار را وزیر ورزش و جوانان، مخالفت کرده است. امروز با شعبانی بهار، صبحت کردم و حتی تلفنی با وزیر ورزش و جوانان نیز در مورد استعفایم گفت‌وگویی داشتم. از او درخواست کردم که با این موضع موافقت کردم و اجازه دهد به عنوان مشاور و یا عضو هیأت رئیسه در خدمت فدراسیون باشم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی، در ادامه عنوان کرد: بحث استعفای من قبل از عید مطرح شد، آنها وضعیت جسمانی من را می‌دانند. واقعیت این است که دکتر فشارهایی که روی من است را منع کرده است. ضربان قلب من از 40 به یکباره به 130 می‌رسد. من چند سالی است که این مشکل را دارم، اما در این مدت که در فدراسیون هستم، این بیماری تشدید شده است. زمانی که سرپرست فدراسیون بودم، به این صورت نبود. در این یک سالی که مسئولیت فدراسیون بر عهده من شرایط من به این شکل شده است.

رشیدی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: خودمان که نباید به عملکردمان در فدراسیون نمره بدهیم، اما آقایان که بیرون هستند به ما نمره می‌دهند. ان‌شاءالله هر کسی که سکان این فدراسیون را برعهده می‌گیرد موفق باشد. ما هم هر کمکی از دستمان برآید دریغ نخواهیم کرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: تا به امروز وزارتخانه هیچ تصمیمی نگرفته و به من هیچ خبری نداده‌اند. واقعیت این است که وضعیت من طوری نیست که با استعفایم مخالفت نکنند. وزارتخانه در این مدت به ما لطف داشته و امیدوارم با این موضوع موافقت کند.

وی در پایان صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که آیا قرار است پس از استعفا در انتخابات فدراسیون جودو ثبت نام کنید یا خیر، گفت: نه برای حضور در انتخابات فدراسیون جودو ثبت نام نخواهم کرد.

Tel-razmavar1

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید