www.khabarrazmavar.ir

امسال هم در مسابقات آسیایی غایب هستیم

شناسه خبر : ۱۱:۲۶ 1398/04/20

رستمیان: منتظر تعیین تکلیف از سوی وزارت ورزش هستیم/ پاداش قهرمانان به زودی پرداخت می شود

رئیس انجمن جوجیتسو j.j.i.f گفت: متاسفانه به دلیل این که هنوز تکلیف مان مشخص نشده، امسال نیز در مسابقات قهرمانی آسیا غیبت داریم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، در دومین روز از هجدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی، ” محمد حسن رستمیان ” رئیس و ” سید امیر خوش بین ” سرمربی تیم ملی جوجیتسو j.j.i.f میهمان غرفه رزم آور بودند.

رستمیان ابتدا در پاسخ به این سوال که سرانجام نامه فدراسیون آسیایی چه خواهد شد، اظهار داشت: نامه فدراسیون آسیا مبنی بر استقلال جوجیتسو است که باید چهارچوب فدراسیون جهانی حفظ شود و کسانی که نمایندگی دارند، براساس قوانین کشور متبوع خود، ساز و کارهای فدراسیون جهانی را رعایت کنند.
وی با بیان این که طبق این نامه حق مداخله دیگران ممنوع شده، درباره غیبت مجدد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا افزود: عدم حضور ما در رقابت های آسیایی، این پرسش را برای فدراسیون جهانی ایجاد کرده که چرا ایران به عنوان یکی از قدرت های جوجیستو آسیا و جهان، در مسابقات آسیایی حضور ندارد.
رستمیان ادامه داد: بر این اساس، ما به وزارت ورزش اعلام کردیم که تکلیف ما را روشن و اعلام کنند زیر نظر کدام فدراسیون فعالیت کنیم؟

رئیس انجمن جوجیتسو j.j.i.f در پاسخ به این سوال که در فدراسیون جودو خواهید ماند یا به فدراسیون انجمن های ورزشی منتقل خواهید شد، تصریح کرد: این مساله را از وزارت ورزش خواسته ایم و منتظر پاسخ وزارت هستیم. امروز هم جلسه ای با دکتر داورزنی معاون وزیر داشتیم تا هرچه زودتر تکلیف انجمن را مشخص کنند.
وی با بیان این که عدم حضور در مسابقات آسیایی و جهانی به رنکینگ ورزشکاران کشورمان لطمه می زند، گفت: ما تاکنون دو دوره رقابت های جهانی و یک دوره مسابقات آسیایی را از دست داده ایم که این برای رنکینگ کشورمان اصلا خوب نیست.


رستمیان با اعلام خبر حضور تیم ایران در مسابقات قهرمانی جهان در ابوظبی خاطر نشان کرد: ۴ ماه دیگر رقابت های جهانی امارات را در پیش داریم که البته باید ببینیم مشکلات مان در اجلاس مغولستان برطرف خواهد شد یا نه. بنابراین، منتظر پاسخ وزارت ورزش هستیم.
رئیس انجمن جوجیتسو j.j.i.f در ادامه، در خصوص کاهش فعالیت های داخلی و برگزاری مسابقات کشوری و لیگ جوجیتسو j.j.i.f یادآور شد: در بروز این معضل چند عامل دخیل هستند. اول این که تمامی تصمیم گیری ها را باید با نهادهای داخلی هماهنگ کنیم. دوم، انجمن دو ردیف بودجه مستقل از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دارد که متاسفانه طی دو سال اخیر، حتی یک ریال به ما پرداخت نشده است.
وی همچنین درباره عدم حضور برخی قهرمانان نامدار در تیم ملی گفت: ما هم اکنون قهرمانان خوبی در سراسر کشور داریم که هنوز فرصت کافی برای میدان دادن به جوانان را پیدا نکرده ایم، اما به زودی جوانان جای قهرمانان بزرگ تیم ملی را خواهند گرفت. البته درهای تیم ملی بر روی همه باز است و اگر قهرمانان سرشناس به هردلیلی نتوانند در انتخابی شرکت کنند، از جوانان استفاده خواهیم کرد.
نماینده فدراسیون جهانی جوجیتسو j.j.i.f افزود: البته باید تاکید کنم تیم ملی جای کسانی است که بتوانند نظر کادر فنی را جلب کنند. با این حال، این را نیز می گویم که خود من هم بعد از مدتی، جایم را به جوانان خواهم داد.
رستمیان به عدم پرداخت پاداش قهرمانان جوجیتسو نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مدال آوران تیم ملی یک پاداش طلبکار هستند که مربوط به قبل از بازی های آسیایی جاکارتا است. با مذاکراتی که با وزارت ورزش داشته ایم، به زودی پاداش قهرمانان پرداخت خواهد شد.
رئیس انجمن جوجیتسو j.j.i.f در پایان، در مورد حمایت های رزم آور از هنر رزمی جوجیتسو گفت: یکی از حامیان انجمن و قهرمانان جوجیتسو، رزم آور است که طی این سال ها، خدمات خوبی در عرصه رسانه به خانواده بزرگ جوجیتسو داشته که قابل تقدیر است.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید