www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۴۰ 1396/04/20

راه موساسی از UFC جدا شد!

گگارد موساسی فایتر ایرانی- ارمنی UFC پس از حدود چهار سال حضور در برترین لیگ MMA جهان از این سازمان جدا شد و به Bellator پیوست.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، موساسی مدت ها بود که از اوضاعش در یو اف سی ناراضی بود و هر از گاهی در برنامه های مختلف تلویزیونی و رادیویی و البته در کنفرانس خبری بعد از مبارزاتش این نارضایتی را به طور علنی آشکار می کرد.

از مهم ترین دلایل ناراحتی گگارد می توان به دستمزد به زعم او پایین و ندادن فرصت مبارزه بر سر عنوان قهرمانی دسته میان وزن اشاره کرد.این شرایط باعث شد او و مسئولان یو اف سی بر سر میز مذاکره برای توافقی جدید نشستند و اولویت گگارد نیز تمدید قرارداد با شرایطی بهتر بود ولی این امر هرگز محقق نشد!اما چرا؟دانا وایت رئیس یو اف سی قبلا پاسخ نارضایتی موساسی را داده بود،او گفته بود که موساسی را واقعا دوست دارد ولی چون او فایتری نیست که رویدادهای یو اف سی را به فروش خوبی برساند نمی تواند دستمزد بیشتری به او بدهد.

همین شرایط در نهایت منجر به جدایی “شکارچی رویا” از این سازمان و پیوستنش به Bellator شد.گگارد قراردادی با شش مبارزه به امضا رسانید و به گفته وی پول خوب تنها عامل پیوستنش به این سازمان نبوده بلکه او خواهان احترام و رفتاری بهتر بود و از طرفی او از نظر اسپانسری هم در شرایطی کاملا متفاوت قرار خواهد گرفت زیرا او و تمامی فایترها در یو اف سی مجبور به استفاده از لباس و شورت ورزشی کمپانی “REEBOK” بودند ولی در بلاتور شرایط به طور کلی متفاوت خواهد بود و او برای انتخاب هر تعداد اسپانسری دستش باز خواهد بود.
گگارد درباره شرایط سازمان Bellator در بین سازمان های MMA جهان گفت: “این سازمان به زودی و طی چند سال آینده نزدیک به UFC خواهد بود.آنها با فایترها و اسامی بزرگی قرارداد بسته اند و این برای این ورزش بسیار خوب است”.
موساسی هدف اولیه خود را قهرمانی و کسب کمربند دسته میان وزن بلاتور اعلام کرده و گفته که پس از آن او به یک وزن بالاتر یعنی دسته نیمه سنگین وزن خواهد رفت و به دنبال چالشی جدید خواهد بود.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید