www.khabarrazmavar.ir

تعداد کاندیداها به سه نفر رسید؛

شناسه خبر : ۱۵:۲۰ 1396/07/24

رئیس پیشین فدراسیون تکواندو برای حضور در انتخابات ثبت نام کرد

مختار کلانتری رئیس پیشین فدراسیون تکواندو برای حضور در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در فاصله سه روز به پایان مهلت قانونی ثبت نام از نامزدهای انتخابات فدراسیون تکواندو، مختار کلانتری که طی سالهای ۷۵ تا ۷۹ مسئولیت این فدراسیون را برعهده داشت، برای حضور در انتخابات آتی این فدراسیون ثبت نام کرد.

وی که مسئولیت های زیادی از جمله معاون وزیر راه، رئیس سازمان بنادر و کشتیرانی و عضویت در هیات رئیسه فدراسیون تکواندو را برعهده داشته، به درخواست برخی از اهالی این رشته برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده است.پیوند گلزار که در زمان ریاست کلانتری، دبیر فدراسیون تکواندو بود، به عنوان نماینده قانونی وی با حضور در محل فدراسیون ثبت نام وی را انجام داد.

همچنین لقمان کشاورز عضو پیشین تیم ملی تکواندو که دکترای تربیت بدنی دارد نیز امروز برای حضور این انتخابات ثبت نام کرده است. با احتساب جمشید سهرابی، تعداد ثبت نامی ها به عدد سه رسید.

ضمن اینکه سید محمدپولادگر رئیس فعلی فدراسیون تکواندو فردا سه شنبه به همراه تیم ملی تکواندو عازم انگلستان است و به نظر می رسد قبل از ترک تهران، ثبت نام خود را قطعی کند.

ثبت نام از علاقمندان به حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو شنبه ۱۵ مهرماه آغاز شده و تا روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه ادامه خواهد داشت

آخرین اخبار