www.khabarrazmavar.ir

با برگزاری مجمع انتخاباتی؛

شناسه خبر : ۱۲:۰۱ 1395/07/03

رئیس فدراسیون جودو فردا انتخاب می شود/ مسئولیت بزرگ اعضای مجمع

رئیس آینده فدراسیون جودو درحالی فردا یکشنبه با برگزاری مجمع انتخاب می شود که وظیفه اعضای مجمع برای رای دادن به یک کاندیدای برنامه محور سنگین است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، فدراسیون جودو سالهاست با حاشیه عجین شده و متاسفانه در طول سالهای گذشته اهالی جودو کمتر روزگار آرام و به دور از حاشیه را به خود دیده اند. حاشیه های که به جرات باید گفت منشاء آن از داخل همین خانواده بوده است.

در حقیقت مشکل جودو «شخص رئیس» فدراسیون نیست. مشکل اصلی اینجاست که برخی از برزگان جودو فقط «خود» را برای مدیریت قبول دارند و باید حتما در بدنه فدراسیون مسئولیت داشته باشند.

به عبارت ساده تر اهالی جودو نمی توانند در کنار هم برای پیشبرد فعالیت های رشته مورد علاقه خود یکدل و یکرنگ برنامه های فدراسیون را پیش ببرند. جودو دچار چند دستگی شده و همه می خواهند که با حضور در بدنه فدراسیون دستی بر آتش داشته باشند. مهم هم نیست که جودو چه سرنوشتی پیدا می کند. اینکه «من» داخل فدراسیون باشم برای آقایان کافی است!

هر گروهی که زمام امور را به دست می گیرد  در انجام کارهای جاری فدراسیون سخت مشکل دارد، چرا که گروه های خارج از فدراسیون دست به حاشیه سازی می زنند. مسئولین به جای تمرکز روی برنامه های فدراسیون و توجه به تیم های پایه باید وقت و انرژی خود را صرف از بین بردن همین حاشیه های بی ارزش کند و همین دور باطل با تغییر مدیریت به جودو لطمه می زند!

اکنون زمان آن رسیده تا اعضای مجمع به خوبی با درک شرایط موجود بهترین انتخاب را برای چهار سال آینده داشته باشند و نامزدها نیز به رای مجمع احترام گذاشته و همه با هم برای خروج جودو از این بن بست تلاش کنند.

اینکه جودو نیاز به تفکری نو و تحولی اساسی در ساختار خود دارد هیچ شکی نیست. تفکری که از سالها در راس مدیریت فدراسیون امتحان خود را پس داد و حتی در مدت زمان کوتاه سرپرستی لطمات جبران ناپذیری به این رشته المپیکی وارد کرده نمی تواند نسخه درمان این رشته بیمار باشد.

مربیان، داوران و از همه مهمتر ملی پوشان جودو از این اوضاع نابسامان و پرحاشیه خسته شده و سخت امیدوارند که با حضور چهره ای جدید و البته برنامه مدار در راس فدراسیون، پرونده مشکلات جودو بسته شود.

برای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون جودو ۱۳ نفر از افراد شناخته شده این رشته از فیلتر تائید صلاحیت گذشته و فردا در مجمع انتخاباتی به رقابت خواهند پرداخت. شنیده ها حاکی از آن است که رقابت اصلی میان آرش میراسماعیلی پرافتخارترین جودکار ایران و محمد درخشان رئیس پیشین این فدراسیون می باشد.

 مرتضی آزاد ، مهرداد حسن زاده دوگوری، رشید خدابخش، مهدی درخشنده بخت، سید مجید زارعیان، حسین قمی، رضا میرفلاح نصیری، محمد بلوطی، ابوالفضل حیدریان بابلی، محمد درخشان مبارکه، امیرحسین سیاحی، آرش میراسماعیلی و روشنک دولتشاهی نفراتی هستند که برای نشستن روی صندلی ریاست رقابت خواهند کرد.

محمد بیرامی – خبرگزاری مهر

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید