www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۲۴ 1393/12/03

دو ملی‌پوش ووشو جراحی شدند

ملی‌پوشان ووشو که مدتها بود با مشکل آسیب دیدگی مواجه بودند، برای رفع این مشکل تحت عمل جراحی قرار گرفتند. به گزارش “رزم نیوز” ، محسن محمدسیفی قهرمان جهان و دارنده مدال طلای بازی‌های‌های آسیایی گوانگجو و اینچئون که مدت‌ها با شکستگی دست مدارا می‌کرد، در نهایت در بیمارستان گاندی و تحت نظر دکترمرادی تحت عمل […]

ملی‌پوشان ووشو که مدتها بود با مشکل آسیب دیدگی مواجه بودند، برای رفع این مشکل تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

به گزارش “رزم نیوز” ، محسن محمدسیفی قهرمان جهان و دارنده مدال طلای بازی‌های‌های آسیایی گوانگجو و اینچئون که مدت‌ها با شکستگی دست مدارا می‌کرد، در نهایت در بیمارستان گاندی و تحت نظر دکترمرادی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

پس از این عمل جراحی، سانداکار ایران می‌تواند از ابتدای سال آینده تمرینات خود را برای حضور در اردوهای تیم ملی ووشوی ایران آغاز کند.

فرشاد عربی، نایب قهرمانی جهان نیز که دچار آسیب دیدگی از ناحیه مینیسک خارجی شده بود، در بیمارستان آتیه و زیر نظر دکتر رازی جراحی شد. عضوی تیم ملی تالوی ایران از 3 هفته دیگر تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ووشو ایران سال آینده مسابقات قهرمانی جهان در اندونزی را پیش رو دارد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.